Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Tupla-asennus?
Tulin maalle varmuuskopion ja 2004:n asennusohjelman kanssa. Ajattelin panna aikaani sukututkimukseen. Löysin vanhemmanpuoleisen kannettavani, jossa on alunperin ja kauan ollut asennettuna sukuohjelmisto 2000. Asensin siihen 2004:n, mutta se ilmoittaa minulle, että ohjelma toimii vain demotilassa eikä vanha koodi kelpaa. Miten minun olisi tullut toimia?
Salliiko 2004 vain yhden asennuksen?
Sama kiitollinen!
Löysin vanhemmanpuoleisen kannettavani, jossa on alunperin ja kauan ollut asennettuna sukuohjelmisto 2000. Asensin siihen 2004:n, mutta se ilmoittaa minulle, että ohjelma toimii vain demotilassa eikä vanha koodi kelpaa. Miten minun olisi tullut toimia?
Salliiko 2004 vain yhden asennuksen?
Sukuohjelmisto 2004 ei toimi Sukuohjelmisto 2000:n käyttäjätunnuksella. Sinun tulee päivittää ohjelmasi 2004:ksi. Päivityksen voit tilata Sukututkijan kirjakaupasta kirjoittamalla 2000:n käyttäjätunnuksen tilaukseesi.
terveisin
Kaarle Kaila
Hei
Näin olen aikoinani tehnyt - siis tilannut päivityksen. Olenko kadottanut jonkin päivityskoodin tai muun ohjeen? Voinko saada sen uudelleen?
Kiitollinen
Hei
Näin olen aikoinani tehnyt - siis tilannut päivityksen. Olenko kadottanut jonkin päivityskoodin tai muun ohjeen? Voinko saada sen uudelleen?
Kiitollinen
Käyttäjäkoodi löytyy CD-levyllä olevan asennusoppaan kannesta. Mikäli tämä ei ole tallessa niin laita minulle sähköpostilla yhteystietosi sähköpostiosoitteineen niin selvittelen asiaa.
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions Inc.