PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Tupla-asennus?


Ransom
01.07.07, 23:18
Tulin maalle varmuuskopion ja 2004:n asennusohjelman kanssa. Ajattelin panna aikaani sukututkimukseen. Löysin vanhemmanpuoleisen kannettavani, jossa on alunperin ja kauan ollut asennettuna sukuohjelmisto 2000. Asensin siihen 2004:n, mutta se ilmoittaa minulle, että ohjelma toimii vain demotilassa eikä vanha koodi kelpaa. Miten minun olisi tullut toimia?
Salliiko 2004 vain yhden asennuksen?

Sama kiitollinen!

kaila
02.07.07, 07:35
Löysin vanhemmanpuoleisen kannettavani, jossa on alunperin ja kauan ollut asennettuna sukuohjelmisto 2000. Asensin siihen 2004:n, mutta se ilmoittaa minulle, että ohjelma toimii vain demotilassa eikä vanha koodi kelpaa. Miten minun olisi tullut toimia?
Salliiko 2004 vain yhden asennuksen?


Sukuohjelmisto 2004 ei toimi Sukuohjelmisto 2000:n käyttäjätunnuksella. Sinun tulee päivittää ohjelmasi 2004:ksi. Päivityksen voit tilata Sukututkijan kirjakaupasta kirjoittamalla 2000:n käyttäjätunnuksen tilaukseesi.

terveisin
Kaarle Kaila

Ransom
02.07.07, 10:03
Hei
Näin olen aikoinani tehnyt - siis tilannut päivityksen. Olenko kadottanut jonkin päivityskoodin tai muun ohjeen? Voinko saada sen uudelleen?

Kiitollinen

kaila
02.07.07, 11:27
Hei
Näin olen aikoinani tehnyt - siis tilannut päivityksen. Olenko kadottanut jonkin päivityskoodin tai muun ohjeen? Voinko saada sen uudelleen?

Kiitollinen

Käyttäjäkoodi löytyy CD-levyllä olevan asennusoppaan kannesta. Mikäli tämä ei ole tallessa niin laita minulle sähköpostilla yhteystietosi sähköpostiosoitteineen niin selvittelen asiaa.