PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Mielipidekirjoitus


Juha
18.01.12, 08:19
Tässä mielenkiintoinen kirjoitus - kiitos vinkkaajalle;

http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti120116.html

Erkki Kiuru
19.01.12, 00:57
Pakinana ok, sisältää turhan paljon myös virheellistä tietoa.

Erkki

Jorma
22.01.12, 10:12
Eipä hätiä mitiä; karpalosuo on ojitettu ja kohta kuiva...
jorma

Esko Lampinen
22.01.12, 11:00
Näin on. Ja onhan Angry birds ihan kiva peli. EL

Matti Lund
22.01.12, 19:01
Pakinana ok, sisältää turhan paljon myös virheellistä tietoa.

Erkki


Ei siinä mielestäni ole kovasti virheellistä tietoa, vaan jotkin yksityiskohdat eivät aivan tarkasti stemmaa ja juttuhan kuvastaa osuvasti aivan mielipuolista tilannetta, joka sarallamme nyt vallitsee. Siis kun on kysymys hyvin yksinkertaisesta asiasta, joka on käännetty aivan päälaelleen. Eli kun siis pitää huomioida monenlaisia skenaarioita, päästäkseen tutkittaviin tietoihin käsiksi tai jos joutuu tietojen julkaisussa jonkun riitapukarin kohteeksi. Eihän sitä voi ilman kärjekkyyttä sulattaa.

Itse en kyllä päätäni edelleenkään vaivaa tietojani julkaistessani sillä, mitä joku ei mahdollisesti suvaitse, jos tiedot ovat kuitenkin oikein, rehdisti ja rehellisesti ilmaistu, vaan yritän noudattaa julkaisuissani niitä periaatteita, joita olen noudattanut ennen tätä tutkimuksen reunaehtoja haittaavan lainsäädännön voimaantuloakin, ja sellaisen nilkkisyyden edelle asetan edelleenkin pyrkimykseksi sen jalouden, mitä harrastuksemme parhaimmat perinteet edellyttävät.


terv Matti Lund

Heikki Koskela
23.01.12, 11:42
Itse en kyllä päätäni edelleenkään vaivaa tietojani julkaistessani sillä, mitä joku ei mahdollisesti suvaitse, jos tiedot ovat kuitenkin oikein, rehdisti ja rehellisesti ilmaistu, vaan yritän noudattaa julkaisuissani niitä periaatteita, joita olen noudattanut ennen tätä tutkimuksen reunaehtoja haittaavan lainsäädännön voimaantuloakin, ja sellaisen nilkkisyyden edelle asetan edelleenkin pyrkimykseksi sen jalouden, mitä harrastuksemme parhaimmat perinteet edellyttävät.


terv Matti Lund

Tuntematon sotilas (lainaus): ...ja varjele noita Suomen herroja, etteivät toista kertaa löisi päätään Karjalan mäntyyn (Honkajoen iltarukous).

Johtopäätös: Kun päätään hakkaa Karjalan mäntyyn saa päänsärkyä eikä mikään muutu. Toivorikasta Uutta Vuotta kaikille.