PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Mörskom Skomarböle bilder?


nylanst
26.09.07, 14:44
Jag undrar om någon sitter på gamla foton från Mörskom i allmänhet och Skomarböle i synnerhet? Tacksam för alla tips.

Etsin vanhoja valokuvia Myrskylästä yleisesti ja Hallilan kylästä erityisesti. Olen kiitollinen kaikista vihjeistä.

Stefan Nylander

Hilkka Helsti
28.09.07, 20:05
Hei,

Minun albumeissani on kuvia Myrskylästä, sillä isovanhempani: kanttori Karl Fredrik Hellstén (1861-1938) ja kansakoulunopettaja Maria Hellstén (1879-1955) tekivät siellä elämäntyönsä, n. 1900-1950. Heidän ammateistaan johtuen eniten on kertynyt luokkakuvia Kankkilan koululta ja vastaavasti rippikoulukuvia. Kiinnostaako?

yst. terv.

Eine Kuismin
29.09.07, 18:26
Hei Hilkka

Lähetin sinulle aiheesta yksityisen viestin.

Ystävällisin terveisin Eine Kuismin

jmäkitalo
25.01.08, 13:27
Isoäitini, Amanda Maria Andersson, os. Ärlig, oli syntynyt Myrskylän Hallilassa 1893. Olisin myös kiinnostunut näistä mahdollisista koulu/rippukuvista, tai muista kuvista Myrskylän Hallilasta.

Hilkka Helsti
25.01.08, 15:58
Hei kaikki Myrskylän kuvia kyselleet!

Olen nyt skannannut ne ja poltan pian cd-rompuille. Lähetän ne ensi viikolla kaikille, joiden osoite on tiedossani. Ja otan mielihyvin vastaan tietoja kuvissa esiintyvistä henkilöistä - tunnistan niistä oikeastaan vain lähisukulaiseni.

terv.

hilkka.helsti at kaapeli.fi