PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Eric Svensk s. 1757 Askola Wahijärvi


Effi
18.02.10, 10:36
Onkohan jollain ystävällisellä henkilöllä mahdollisuus katsoa vanhemmat Askola, Wahijärvellä asuneelle henkilölle? Eric Svensk , syntynyt 1757 ja kuolinpäivä on 6.7.1836. Ericin vaimo oli Anna Ericksdotter syntynyt samana vuonna, 1757 ja kuollut 26.10.1805. Avioliiton solmimispäivä 21.11.1779. Kiittäen jo näin etukäteen.

Jukka Vaahtera
19.02.10, 10:13
Hei, Minulla on sama ongelma Eric Svenskin kohdalla. Hän on isäni kautta minun esivanhempia joten kiinnostaa minuakin.
Mutta kun kyseessä on sotilas, eikä häneltä löydy patronyymi nimeä joten siihen minunkin tutkimukseni tyssäsi.
Tutkin tätä sukuhaaraa jo montavuotta sitten pitäisi kai yhdessä yrittää.
Sotilasrullista voisi löytyä apua?
tv:jv

Effi
19.02.10, 18:26
Tämä onkin todella salapoliisityötä, olen huomannut ja siksi laitoinkin kyselyn tälle sivulle. Netissä näin, että Hämeenlinnan maakunta-arkisto tekisikin taas pyynnöstä sukututkimustyötä tauon jälkeen, mutta niinpä ei vain ollutkaan. Vastauksena sain, ettei tällä hetkellä ole mahdollisuuksia.
Eli todella on nyt vaikeaa saada Ericin vanhemmat selville. Keinot ovat vähissä, ja toivon hartaasti apua mysteerin selvittämiseksi.