PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Mistä tämä voi johtua?


Päivi H
03.02.10, 20:05
Hei,
Kun avaan Päivän viestit, ylimpänä lukee "Allaolevia viestejä ei ole päivitetty sitten viime käyntisi tai kun foorum on merkitty luetuksi". Tämähän on puppua - juuri avasin Forumin ensi kertaa tänään ja totta kai viestejä on tänään päivitetty ja uusia kirjoitettu. Tämä on tapahtunut joka päivä viime aikoina. Ei se nyt maailmaa kaada, mutta on harmillista.
Miten muuten Forum merkitään luetuksi?
terv. Päivi H

Juha
03.02.10, 20:23
Minulla tulee satunnaisest sama homma.

Itse luulen, että se johtuu jostain selaimeni evästeiden käsittelystä.

Joskus se menee pois, kun kirjaudun ulos ja taas sisään - joskus riittää pelkkä F5 eli refresh


Juha

Julle
03.02.10, 20:46
< Joskus se menee pois, kun kirjaudun ulos ja taas sisään - joskus riittää pelkkä F5 eli refresh >

Mielestäni aina kun käyn käyttäjätunneksellani sisään kirjautuneena, se päivittää luettujen ja lukemattomien tilan, mutta jos en niin tee, kaikki ovat päivittämättä, joita en ole lukenut!

Tältä ainakin vaikuttaa!

skoykka
04.02.10, 05:43
Hei,
Kun avaan Päivän viestit, ylimpänä lukee "Allaolevia viestejä ei ole päivitetty sitten viime käyntisi tai kun foorum on merkitty luetuksi". Tämähän on puppua - juuri avasin Forumin ensi kertaa tänään ja totta kai viestejä on tänään päivitetty ja uusia kirjoitettu. Tämä on tapahtunut joka päivä viime aikoina. Ei se nyt maailmaa kaada, mutta on harmillista.
Miten muuten Forum merkitään luetuksi?
terv. Päivi H

Olen ihmetellyt samaa asiaa, sitä on tapahtunut vain ihan viime aikoina. Ei se ole pahemmin häirinnyt. Kuvittelin jopa, että se johtuu omasta koneestani ja olen tottunut kaikenlaiseen näiden härveleiden kanssa. :rolleyes::D:

JaskaS
04.02.10, 08:17
Miten muuten Forum merkitään luetuksi?
Navigointi: Merkitse forumit luetuiksi

:) Jaska

esteri
04.02.10, 17:33
Luulen tuon ilmoituksen olevan jotenkin yhteydessä viime aikoina olleisiin lyhyisiin sähkökatkoihin, joiden ansiosta kone sammuu.

Päivi H
04.02.10, 19:56
No niin, tänään olikin sitten kaikki toisin eli kuten ennenkin. Kirjautumatta saavuin eikä mitään huomautusta näkynyt. Varmasti johtui omasta selaimesta.
Jaska Sarellille kiitos ohjeesta Navigoinnin käyttämiseen. En ole tainnut koskaan klikata sitä, vaikka yleensä olen aika utelias.
ph