PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Jäsenmaksu


ristojohannes
28.01.10, 12:47
Vuoden 2010 jäsenmaksulaskut on postitettu jäsenille. Laskujen tulostuksessa on osalle jäsenistöä valitettavasti lähtenyt kaksi täsmälleen samanlaista laskua. Ylimääräisen laskun voi hävittää.

Hyvä neuvo meikäläiselle, hajamieliselle ja tunnolliselle laskujenmaksajalle.

Ei ole helppoa siellä pääkonttuurissa.
Viimevuotiseen laskuun jouduttiin pyytämään laskun lähettämisen jälkeen euro lisää.

Tuiju Olsio
29.01.10, 13:03
Tuo lasku minulle tulee aina eräpäivän jälkeen. Miksi laskua ei voi lähettää sähköpostitse, niin pääsisi ajoissa maksamaan?

Seppo Niinioja
29.01.10, 15:41
Tuo lasku minulle tulee aina eräpäivän jälkeen. Miksi laskua ei voi lähettää sähköpostitse, niin pääsisi ajoissa maksamaan?

En osaa sanoa, missä osaltasi mättää enkä puhu SSHY:n nimissä, mutta juuri sähköpostiviestenä ne jäsenmaksulaskut, kai kustannussyistä ensisijaisesti lähetetään, ks. SSHY:n kotisivu http://www.sukuhistoria.fi/sshy/index.htm:

Ajankohtaista

Vuoden 2010 jäsenmaksut (27.01.2010)
Kuten luvattu, tämän vuoden jäsenmaksuviestit ovat lähteneet jäsenille. Jos viestiä ei ole vielä näkynyt, niin ota yhteyttä infoon. Aika monella jäsenellä oli tiedoissaan toimimaton osoite, joten ilmoitattehan meille muuttuneet yhteystietonne! Voitte tehdä sen joko "Liity jäseneksi" -lomakkeella tai sitten viestillä infoon.

Itselleni jäsenmaksulasku tuli sähköpostiviestinä 26.1. klo 22.13. Eräpäivä on 9.2. Yahoon Sukututkijat-listan jäsenistä usea on kertonut saaneensa laskun ja jo maksaneensa sen, kuten minäkin. Olisiko sinulla SSHY:lle ilmoitettuna toimimaton osoite? Toimimalla ohjeen mukaan asia korjautunee.

SSHY:n toiminta on kokonaan palkatonta vapaaehtoistyötä. Palvelimia, tietoliikenneyhteyksiä yms. varten tarvitaan silti tuo vaatimaton jäsenmaksu, minkä koetatkin kaikin voimin saada maksetuksi. Itse tunnen hyötyväni jäsenyydestä monin verroin maksun suuruuteen verrattuna.

Ystävällisin terveisin
Seppo Niinioja

Tuiju Olsio
29.01.10, 16:10
Ai, minä kyllä tarkoitin SSS:n jäsenmaksua. Sitä luulin Risto Saarisenkin tarkoittaneen, kun tällä palstalla keskustelemme. SSHY:n jäsenmaksulasku tulee aina sähköpostitse. Näin saisi SSS:n laskukin tulla.

Seppo Niinioja
29.01.10, 16:49
Ai, minä kyllä tarkoitin SSS:n jäsenmaksua. Sitä luulin Risto Saarisenkin tarkoittaneen, kun tällä palstalla keskustelemme. SSHY:n jäsenmaksulasku tulee aina sähköpostitse. Näin saisi SSS:n laskukin tulla.


Entschuldigung! Niinpä tietysti. SSS:n jäsenmaksulasku tulee tosiaan ainakin minulle paperilla, eräpäivä muistaakseni 17.2. tai sinne päin. Tämän vuoden laskua ei ole vielä näkynyt. Yksi ongelma voi olla, että Seuralla ei välttämättä ole sellaista tietokantaa, josta ilmenisi sähköpostiosoite, jos jäsen haluaa laskunsa sitä kautta. Asiaa toki kannattaisi kehittää kustannussyistäkin. En löytänyt www.genealogia.fi (http://www.genealogia.fi) -sivustolta nykyisen jäsen- tai taloussihteerin nimeä, mutta tästäkin asiasta varmaan tietää toimistosihteeri tarja.piitulainen*genealogia.fi .

Seppo Niinioja