PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Suku Forumin tekstikoko


Jemina
20.01.10, 16:39
Ostin pari päivää sitten Nokia Booklet 3g miniläppärin, johon minulla on 3g yhteys ja operaattorin Sim-kortti. Laite toimii sellaisenaan ilman johtoja. 3g tukiasema on kilometrin päässä asunnostamme. Minulla on ongelma, että miniläppärin tekstikoko on Suku Forumin sivulla hiukan liian pientä. Laitoin Explorerin Sivu kohdasta tekstikoon suuremmaksi mutta teksti ei muuttunut miksikään, mikähän on vikana. Muilla sivuilla teksti suurenee ja pienenee, kun muuttaa asetuksista, paitsi Suku Forumissa ja Elisa.netissä

Make
20.01.10, 21:49
Ostin pari päivää sitten Nokia Booklet 3g miniläppärin, johon minulla on 3g yhteys ja operaattorin Sim-kortti. Laite toimii sellaisenaan ilman johtoja. 3g tukiasema on kilometrin päässä asunnostamme. Minulla on ongelma, että miniläppärin tekstikoko on Suku Forumin sivulla hiukan liian pientä. Laitoin Explorerin Sivu kohdasta tekstikoon suuremmaksi mutta teksti ei muuttunut miksikään, mikähän on vikana. Muilla sivuilla teksti suurenee ja pienenee, kun muuttaa asetuksista, paitsi Suku Forumissa ja Elisa.netissä

Nyt ei ihan ymmärrä. Tools - Page - Zoom - 150% (tms) ja taatusti suurenee. Ei se ole koneesta eikä palvelun tarjoajasta kiinni.

Jemina
20.01.10, 22:26
Hei Make

Tiesin kyllä, että sivun kokoa voi suurentaa Explorerin alalaidassa olevasta prosenttikohdasta. Jos laittaa ruksin 150%, niin sivu kyllä suurenee, mutta silloin jää osa teksteistä ja kuvista pois laidoista. Sain kyllä kysymykseni jälkeen yhden neuvon, jolla teksti suurenee: painamalla näppäimiä ctrl ja plus-merkki yhtä aikaa ja jos haluaa pienentää tekstiä, niin vastaavasti ctrl ja miinus. Kysymyksessäni tarkoitin Explorerissa osoiterivin alapuolella olevaa Sivu kohtaa, jota klikkaamalla löytyy tekstikoko ja sieltä eri vaihtoehdot: normaali, suurempi, suurin, pienempi ja pienin. Jos tätä toimintoa kokeilee Suku Forumin sivulla, niin teksti ei muutu miksikään, vaikka valitsee normaalista suuremman.

Make
20.01.10, 22:46
Hei Make
Explorerissa osoiterivin alapuolella olevaa Sivu kohtaa, jota klikkaamalla löytyy tekstikoko ja sieltä eri vaihtoehdot: normaali, suurempi, suurin, pienempi ja pienin. Jos tätä toimintoa kokeilee Suku Forumin sivulla, niin teksti ei muutu miksikään, vaikka valitsee normaalista suuremman.

Kyllä minulla suurenee. Tosin sielläkin on mulla nuo %-luvut. Käytössä normaalisti Firefox, mutta koneessa myös IE 8.06 jolla kokeilin.