PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Hulda Onerva Laurell?


Hankku
15.01.10, 10:41
Etsin tietoja mummuni äidistä. Ainoastaan KATIHAsta olen onnistunut löytämään ainoat maininnat hänestä. Ikävä kyllä ei tullut aikoinaan kyseltyä mummulta asiasta ja hänkin kuoli v.1974.
KATIHASTA löysin tämän verran:
Hulda Onerva Takkinen o.s. Laurell s. 1889-1890 syntymäpaikka ?, kuoli 13.6.1912 Viipurin msrk 22v5kk29pp, muuttanut Viipurin msrk:aan 23.10.1908 kaup. Puolison tiedot minulla on, mutta Huldan tietoja en ole onnistunut löytämään eikä tietoa hänen vanhemmistaan ja suvustaan tms. ennen muuttoa Viipuriin.
Avusta/neuvoista kiitollinen

Tapani Kovalaine
15.01.10, 14:39
Katihasta löytyy enemmänkin tietoja. Hilda Onerva on syntynyt 14.12.1889 Mikkelissä. Hakukohtaan voi kirjoittaa vaikkapa pelkästään Hulda Onerva ja muita tuon nimisiä ei ole koko Karjalassa ja Hiskin mielestä ei edes koko Suomessa.

Hankku
18.01.10, 09:48
Kiitos vastauksestasi Tapani
Löysin itsekin samat tiedot käytyäni uudemman kerran KATIHAssa ja olen ollut nyt yhteydessä Mikkelin arkistoon. Eiköhän asia pikkuhiljaa selviä sitä kautta ja pääsen jatkamaan Huldan vanhempien etsimistä.
Kiitos vielä kerran.