PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Tekstin lainaaminen


Jemina
05.01.10, 11:37
Olen niin vähän käyttänyt Forumin eri omaisuuksia, että haluaisin apua seuraavaan ongelmaan, miten lainaan tekstiä toisesta viestistä niin että lainaus näkyy harmaalla pohjalla omassa viestissäni kuten monissa viesteissä on. Toinen kysymys on, miten saa linkin laitettua oman viestin alalaitaan.

kkylakos
05.01.10, 11:51
Olen niin vähän käyttänyt Forumin eri omaisuuksia, että haluaisin apua seuraavaan ongelmaan, miten lainaan tekstiä toisesta viestistä niin että lainaus näkyy harmaalla pohjalla omassa viestissäni kuten monissa viesteissä on. Toinen kysymys on, miten saa linkin laitettua oman viestin alalaitaan.

Lainauksen saa aloittamalla vastauksen "lainaus" painikkeella joka on jokaisen viestin oikeassa alakulmassa.

Linkin alalaitaan saa kirjoittamalla sen siihen tai luomalla allekirjoituksen, jossa on haluamasi linkki. Jälkimmäinen hoituu Käyttäjätiedot-osiossa "Muokkaa allekirjoitusta".

Jemina
05.01.10, 12:22
Linkin alalaitaan saa kirjoittamalla sen siihen tai luomalla allekirjoituksen, jossa on haluamasi linkki. Jälkimmäinen hoituu Käyttäjätiedot-osiossa "Muokkaa allekirjoitusta".

Kiitos neuvoista. Kokeilen lainausta tähän viestiin. Otin tarkoituksella viestistäsi alkuosan pois ja katson, miten lainaus onnistui.

Kataja
05.01.10, 13:39
Kiitos neuvoista. Kokeilen lainausta tähän viestiin. Otin tarkoituksella viestistäsi alkuosan pois ja katson, miten lainaus onnistui.

Oletko huomannut, että "esikatsele viesti" -painike näyttää viestisi sellaisena, kuin se on oleva palstalla. Esikatselun avulla voi itse testata, että kaikki tulee näkyviin tarkoitetulla tavalla.
Marjatta

Jemina
05.01.10, 14:18
Kiitos sinullekin vastauksesta. Minulla oli ilmeisesti aikaisemmin vikana se, että poistin lainauksesta nimen yhteydessä olevan numerosarjan ja välillä viestin lähettäjän nimen ja sen tähden lainaus ei näkynyt harmaalla pohjalla. Esikatselu on hyvä ominaisuus, jota tulen käyttämään tulevaisuudessa.