PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Montako joululaulua lauloit viime sunnuntaina?


Tuulakki
22.12.09, 12:02
Olin viime sunnuntaina kahden eri ryhmän mukana laulamassa jouluisia lauluja yhteensä 5 eri tilaisuudessa, joista kaksi oli yhteislaulutilaisuuksia. Eräs meistä oli laskenut, että lauloimme 4:ssä tilaisuudessa yhteensä 53 kertaa jonkun tämän vuoden Kauneimmista joululauluista. Olin itse mukana vielä viidennessä tilaisuudessa, jossa lauloimme 9 laulua. Siis 62 laulua. Kun lisään tähän kahdet harjoitukset, niin 70 laulun raja menee kirkkaasti rikki, joskaan niitä ei kaikkia laulettu kokonaan.

Pistääkö joku teistä paremmaksi vai pääsisinkö jo jopa Guinnessin ennätysten kirjaan? :)

Vai tehdäänkö minusta nyt ihan tonttu?:D: Vielä kun hyppiä jaksaisi...

Suosittelen - tämä kävi jo hyvästä kuntoilusuorituksesta!

Erkki
22.12.09, 13:53
Vai tehdäänkö minusta nyt ihan tonttu? Vielä kun hyppiä jaksaisi...


Aloitin äsken reippaalla ja kuuluvalla äänellä: Koska meillä on Joulu . . . ? Hellan suunnasta tuli pikaviesti, että vielä kaksi yötä, koeta kestää . . .

Erkki Järvinen
22.12.09, 15:00
Laulamisen lahjaa ei ole minulle suotu, mutta sen sijaan pidän kovasti musiikista ja Joululauluista nostaisin esille ylitse muiden pari harvemmin
kuultua (en ole löytänyt youtubesta);
- Kreetta Haapasalon Joululaulu,
- Köyhän lapsen Joulukuusi,

Kiireetöntä Rauhaisaa Joulua kaikille toivottaen!