PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kanerva, Olavi Kullervo Jääski


Johan Ismael
21.12.09, 10:20
Etsin tietoja Olavin esi-isistä, ja mahdollisista sisaruksista, olen yrittänyt etsiä katiha-tietokannasta, mutta en löytänyt tietoja olisikohan ne mahdollisesti Nuijamaan kirkonkirjoissa, joissa olen aiemmin löytänyt Jääskessä syntyneitä.

Olavi Kullervo Väinönpoika Kanerva on syntynyt 28.11.1921 Jääski ja on muuttanut Ruokolahdelle, kuollut 2007.

Yritin etsiä myös Väinön nimellä Kanervia, mutta en löytänyt sopivia.

Movitz
21.12.09, 16:54
Olitko ihan siis Mikkelissä käyttämässä varsinaista tietokantaa, eli et puhu Katiha-verkkoversiosta, josta luonnollisesti puuttuvat näin uudet tiedot. Jos Olavi on Jääskessä vaikuttanut, kyllä hän varmaankin joissakin Jääsken kirkonkirjoissa esiintyy. Ja itse tietokannastahan voi hakea vaikka kaikki Karjalan alueella 1921 syntyneet Kanervat, joten luulisi tärppäävän. Olet varmastikin tarkastanut Siirtokarjalaisten tiestä, josko siellä mainitaan Kanervia? Nimihän ei liene karjalainen, joten ovat tulleet viim. 1800-luvulla seuduille jostain muualta. Ehkä olisi parasta tilata suosiolla virkatodistus seurakunnasta, niin säästyy paljo vaiva :)

Jens

EilaT
21.12.09, 21:54
Etsin tietoja Olavin esi-isistä, ja mahdollisista sisaruksista, olen yrittänyt etsiä katiha-tietokannasta, mutta en löytänyt tietoja olisikohan ne mahdollisesti Nuijamaan kirkonkirjoissa, joissa olen aiemmin löytänyt Jääskessä syntyneitä.

Olavi Kullervo Väinönpoika Kanerva on syntynyt 28.11.1921 Jääski ja on muuttanut Ruokolahdelle, kuollut 2007.

Yritin etsiä myös Väinön nimellä Kanervia, mutta en löytänyt sopivia.

Hei!
Siirtokarjalaisten tie III s. 334 löytyy Olavi Kullervo Kanerva ja Väinö Aleksanteri Kanerva. Ovat asuneet Imatralla kirjasarjan ilmestymisen aikaan.
Onko sinulla mahdollista saada ko. teos käsiisi? Voin olla avuksi, ilmoittaisitko sähköpostiosoitteesi. Tiedot ovat sen verran tuoreita.

Terveisin Eila