PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Onnittelut!


Giösling
30.11.09, 08:43
Parhaimmat onnittelut Anu Lahtiselle SSS:n puheenjohtajaksivalinnan johdosta!

Muihin henkilöstövalintoihin en ole toistaiseksi saanut näköyhteyttä puuttuvan jäsentunnuksen takia.

Miksi ne (tiedot) ovat piilossa?

Seppo Niinioja
30.11.09, 09:29
Parhaimmat onnittelut Anu Lahtiselle SSS:n puheenjohtajaksivalinnan johdosta!

Muihin henkilöstövalintoihin en ole toistaiseksi saanut näköyhteyttä puuttuvan jäsentunnuksen takia.

Miksi ne (tiedot) ovat piilossa?

Parhaimmat onnittelut minunkin puolestani! En tiedä, miksi muut tiedot ovat piilossa jäsensivulla, mutta myös muut valinnat vastaavat hyvin Seuran luonnetta tieteellisenä seurana. Onnittelut heillekin.

Kirjautumistunnus jäsensivulle on Sukutiedon takasivulla osoitteen yhteydessä ennen nimeä oleva merkkijono M0xxxx. Muistaakseni mainitsit lehden tulevan sinulle kirjeessä ja hävittäneesi sen ja osoitetiedot sen mukana. Saat tunnuksen varmastikin ottamalla yhteyden jäsensihteeri Tarja Piitulaiseen SSS:n kotisivun www.genealogia.fi (http://www.genealogia.fi) kohdasta Toimijat > Toimihenkilöt, jossa on lomake yhteydenottoa varten. Tämä onnistuu ilman jäsentunnusta.

Seppo Niinioja

tellervoranta
30.11.09, 09:36
Tiedot olen löytänyt kirjautumatta ja löysin myös nyt.

Seppo Niinioja
30.11.09, 10:08
Tiedot olen löytänyt kirjautumatta ja löysin myös nyt.

Onneksi olkoon! Olet varmaan säästänyt jäsenmaksunkin. Se muuten päätettiin pitää ennallaan. Älä vaan kerro, mitä temppua käytit. Tai siis kerro ylläpidolle, miten hakkeroit jäsensivut, niin voivat koettaa tukkia aukon.

Seppo Niinioja

tellervoranta
30.11.09, 15:13
Jäsenmaksun olen maksanut. Kokeilin taas äsken. Löydän kirjautumatta, en tiedä miksi ja kirjautumalla, jolloin tulee Hi....
Pitäisikö jonkun toimihenkilön tulla koneelleni katsomaan, missä vika, kun näin on ?

Matti Lund
30.11.09, 16:49
Jäsenmaksun olen maksanut. Kokeilin taas äsken. Löydän kirjautumatta, en tiedä miksi ja kirjautumalla, jolloin tulee Hi....
Pitäisikö jonkun toimihenkilön tulla koneelleni katsomaan, missä vika, kun näin on ?


Hei, ei tässä ole mitään kummallista, vaan olet pyytänyt oman selaimesi muistamaan kirjautumisesi ja se saattaa muistaa sen kauankin.

"Vikaa" on Sinun päässäsi, jos selain muistaa sen vielä muutaman buutinkin päässä. Tämä voi olla paitsi selaimen myös käyttöjärjestelmän puolelta tuleva seikka. Esim. Vista osaa palauttaa aika huomaamattoman automaattisesti kaikkien edellisten istuntojen tilan niin, ettei mihinkään niistä tarvitse kirjautua buutin jälkeen uudestaan, varsinkin jos käytät työasemaa tunnuksella, jolle on annettu Admin -ryhmän oikeudet.

Tämä "järjestelmävika" menee kyllä silloin omaan piikkiin: turvariskinä on lähinnä se, että kun menet kaffelle, kersasi käy teidän koneella surffaamassa Forumin sivuilla ja joskus vaikuttaa siltä, että niin on käynyt.

terv Matti Lund

Seppo Niinioja
30.11.09, 16:59
Jäsenmaksun olen maksanut. Kokeilin taas äsken. Löydän kirjautumatta, en tiedä miksi ja kirjautumalla, jolloin tulee Hi....
Pitäisikö jonkun toimihenkilön tulla koneelleni katsomaan, missä vika, kun näin on ?

Hei, älä välitä puujalkavitseistäni. Olen Kansallisarkistossa ja koetan vielä katsoa sen Valeurin. Pakko tässä on luovuttaa: Ei mikään ole niin viisas kuin tietokone, paitti majava.

Seppo N.

tellervoranta
30.11.09, 19:11
Anteeksi :oo:
Kun piti puhua aidan seipäistä, niin puhuin seipäiden välistä. Eli jäsensivulle pääsen kirjautumalla. En ollut lukenut kiireessä ja sairaana tekstiä ja katsoin palkkia toimijat: hallitus, vapaaehtoiset jne.

Saattaisi lapseni päästä ehkä sivuille, koska toinen on tutkija, joka asunut n.10 vuotta toisella puolella maailmaa ja nyt Hesassa ja toinen on Nokian tietotekniikka dipl. insinööri, joka ei asu myöskään luonani. Mutta eivät ole sukututkimuksesta kiinnostuneita.

Kersa olen minä.:D: Terveiset Matille kuin Sepolle ja Adminille ja modeille, jotka varmaan huomasivat missä paikoissa kävin ja ymmärsivät tilanteen väärinkäsitykseksi.

Jouni Kaleva
30.11.09, 19:45
Palataksemme otsikon mukaiseen asiaan:

Anu Lahtinen on tutkijana ansioitunut ja persoonaltaan varmasti mitä sopivin seuran uusi puheenjohtaja. Erinomainen valinta ja hienoa, että Anu Lahtinen on tähän vaativaan tehtävään suostunut. Onnea ja menestystä!

tellervoranta
30.11.09, 21:21
Onnitteluni Anu Lahtiselle, jonka hyllyssä olevaa kirjaa olen mainostanutkin ja muille valituille myös.