PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Suvusta Sievänen.


Rane j
25.10.09, 09:05
kysyisin yllämainitusta ,onko kellään ja onko kukaan sivunnuytutkimuksissaan sukua kyse olisi sukutaulunteosta ,tiedossani on Otto Verner Sievänen synt 3.10.1911. k.28.3.1973. vaimo Helmi Kaarina Sievänen .Lindholm,jos joku sattuisi heistä ja heidän esi -vanhemmistaan tietävän tai tutkijaan ken on sukua tutkinut ,siis vaikka pienikin vinkki olisi tervetullut ,itse teen omasta ja vaimoni suvusta tutkimusta ,sekä virtuaali sukutaulua .terv Rane j Hollolasta,Kiitokset jo etukäteen :)

Rane j
26.10.09, 14:28
kysyisin yllämainitusta ,onko kellään ja onko kukaan sivunnuytutkimuksissaan sukua kyse olisi sukutaulunteosta ,tiedossani on Otto Verner Sievänen synt 3.10.1911. k.28.3.1973. vaimo Helmi Kaarina Sievänen .Lindholm,jos joku sattuisi heistä ja heidän esi -vanhemmistaan tietävän tai tutkijaan ken on sukua tutkinut ,siis vaikka pienikin vinkki olisi tervetullut ,itse teen omasta ja vaimoni suvusta tutkimusta ,sekä virtuaali sukutaulua .terv Rane j Hollolasta,Kiitokset jo etukäteen :)Jatkan hieman vuosiluvuilla Helmi Kaarina Sievänen os Lindholm synt 31.7.1926 k.26.12.2008.Hausjärvellä ,en löytänyt tietoja Hausjärven kirkonkirjoista ,jos joillakin olisi tietoa niin tänne vaan

Rane j
30.11.09, 04:59
Olen ootellut tältä palstalta edes pientä vihjettä kyselyyni ,sitä ei ole tullut ,olen joskus saanut sellaisenkin vastauksen ,ettei näillä palstoilla tehdä mitääbn valmiita sukututkimuksia ,en sellaista tarkoittanut kun kysäisin ,josko on tullut Sieväsen ja Lindholmin nimiä vastaan jossain yhteydessä ,luettu näköjään kysymykseni on useampaan kertaan ,en ole kuin harrastelija näissä sukujutuissa ,enkä kaikkia instnsseja tiedäkkään ,vaan jospa se siitä kirkastuu tulevaisuudessa ,:)

PVuorio
30.11.09, 14:05
Hej

Kerroit, ettet ole löytänyt Hausjärven kirkonkirjoista tietoja.
Mitä tarkoitat? Hausjärven kirkkoherranviraston hallussa olevia
vai esim. Hiskin tai SSHY:n netissä olevia?

Lähdetään Hiskistä. Siellä on ensisijaisesti tietoja vain noin vuoteen
1860 asti, joitakin tietoja joistakin seurakunnista löytyy jopa vuo-
teen 1908 asti, mutta ei 100-vuotta tuoreempia. Kunkin tietoryhmän
rajavuodet näet paikkakuntakohtaisestikin ko sivulla.

SSHY:n digiarkistossa on vapaasti saatavissa digitoiduista kirkon-
kirjoista 125 vuotta vanhempia tietoja . Jäsensivuilla jonkin verran
tuoreempia.

Foorumilla, kuten postituslistoillakaan ei myöskään ole tapana julkisesti
keskustella 100 vuotta nuoremmista henkilötiedoista.

Lähes ainoa tapa saada tutkimistasi henkilöistä ”kirkonkirjatietoja” on
kääntyä ao seurakunnan puoleen tai omaisten.

t Pertti Vuorio

Rane j
30.11.09, 14:32
Kiitän vastauksesta ,tiedän noiden tietojen osalta sen ettei satavuotta tuoreempaa tietoa julkisteta ,olen tegnyt omaa sukuani koskevaa etsintää ,ja saanut sukuseurojen kautta puuttuvat linkit ,ehkä palaan tänne kun kirkkoherranvirasto lhettää alkutahdit näitten kyseessä olevien sukujen suhteen ,terveisin Rauno Pyykkö Hollolasta .

Rane j
17.12.10, 16:13
Voisinko saada kyselyni poistettua foorumilta ,kuka voisi sen tehdä ,tulis tilaa toisille kyselyille ,kiitän samalla syyskuussa olleesta merkkipäiväni onnitteluista .