PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Frans Oskar Lehtonen


esko2001
09.10.09, 14:44
Onko tietoa Frans Oskar Lehtosesta s. 10.07.1874 Ulvilassa josta muuttanut Helsinkiin 14.05.1899.

terv esko:)

Anitaberit
30.10.10, 20:02
Onko tietoa Frans Oskar Lehtosesta s. 10.07.1874 Ulvilassa josta muuttanut Helsinkiin 14.05.1899.

terv esko:)

Heippa Esko!:)
Minulla oli isoisä, jonka nimi oli Frans Oskar Lehtonen(lehtolapsi)
Hän oli syntynyt 10.4 1874 ja kuoli 21,9 1924.Hän oli täältäpäin Ulvilasta mutta meni naimisiin vuonna 1900 Mäntsälässä Amanda Eufemia s. Heleniuksen kanssa(mummuni)Kaikki heidän lapset ovat kuolleet jo vuosia sitten.Heillä oli 2 poikaa Väinö ja Venne, 4 tyttöä Inkeri, Impi(äitini) Aune ja Anita.
Minä sain isovanhempieni nimen Mäntsälän kirkkoherranvirastosta vuonna 2009.
Äidiltäni ei jäänyt kuvia, kun kotimme paloi 1965.Mutta olen saanut yhden kuvan isovanhemmistani, hääkuvan.
Anita tädiltä minä sain hiukan tietoa suvusta, ja sisarukset sanoivat että minä palasin juurille kun muutin Poriin 1966.
Olisin kiinnostunut tietämään enemmän äidin puoleisesta suvusta!:)
Jään innolla odottamaan jotakin sieltäpäin, Anita

Mare
08.07.18, 10:17
Hei Anita ja Esko!

Olen kirjeenvaihdossanne mainitun Aunen pojan tytär (60v.). Olen kiinnostunut onnistuitteko selvittämään sukukarttaa?
Tyttäreni on taas kiinnostunut suvussa kulkeneista nimistä. Hänen toinen tytär on nyt 1 kk ja nimi mietinnässä. Juku suvussa liikkunut nimi etsinnässä.

Tervesin Mare

Anitaberit
08.07.18, 14:40
Hei!

Kun olen kirjoittanut tuon tekstin niin Esko Nissilä oli menehtynyt. Joten kopioin tekstin ja laitoin sen Erik Bergin jälkeläisiin. Sieltä pääsin eteenpäin ja nyt olen monet vuodet ollut mukana Erik Bergin suvun yhdistyksessä.
Täältä löydät lisää tietoa : http://juuretsatakunnassa.blogspot.com/
http://www.erikberg.fi/
Ja voit kirjoittaa minulle: anitasalin*gmail.com

Autan mielelläni teitä eteenpäin

Terveisin,
Anita