PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Karl Viktor Lindgren


K-Erik
27.09.09, 20:46
Karl Viktor är född 8.10.1858 i Kimito. Har inte lyckats finna hans födelseby och hans föräldrar. Har någon undersökt denna person, han har troligen en broder Gustav Evert Lindgren f. 18.9.1864 i Kimito men har inte heller lyckats finna hans noggrannare uppgifter.
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/kirjat/Kirkonkirjat/kemio/rippikirja_1873-1882_mko42-63/kuvat/743.jpg
Karl-Erik Liljeström

L.E
28.09.09, 21:12
CARL VICTOR CARLSSON Birth: 08 OCT 1858 Kemio
Father: CARL GUST LINDGREN
Mother: CAROLINA WACKMAN
Källa: FamilySearch.org
Mer än såhär har jag inte att komma med men kanske det ändå är till liten hjälp?
mvh L.E

K-Erik
29.09.09, 08:58
Tack för det, glömmer ofta att titta i family search, så också denna gång. Nu är det lättare att komma vidare bakåt.
kel

K-Erik
30.09.09, 15:43
Har försökt hitta Carl Gustaf Lindgren och hans fru från mantalslängderna 1855 men se nej, mina ögon hittar inte herrn och hans fru. Har någon annan bättre syn?
Karl-Erik Liljeström

Maija Kajander
06.07.18, 20:48
Vastaukseni tulee myöhään, mutta toivottavasti avuksi.


Olen tutkinut Lindgrenejä pitkään, mutta heitä on ollut vaikea löytää, koska Karl Viktorin isä, kemiöläinen Carl Gustaf Lindgren asui vaimonsa Josefa Carola Weckmanin kanssa Turussa. Carl Gustaf oli Turun kaupunginkirvesmiehen kisällinä siellä. Lapset on merkitty syntyneiksi välillä Kemiössä ja Turussa.


Minulla on heistä tarkempia tietoja, jos kiinnostaa.
Minua puolestaan kiinnostaisi Gustaf Evert Carlssonin jälkeläiset. Karl Viktorin jälkeläiset tiedän.

K-Erik
19.07.18, 16:21
Tiedän vain naimisiin menon ja vaimonsa nimet. En ole enempää heitä tutkinut.
Vaimon nimi Elin Charlotta Svensson, menivät Norrbyssä naimisiin 1897.

Maija Kajander
19.07.18, 18:44
Hei ja kiitos vastauksestasi! Oletko jotain sukua heille?

K-Erik
19.07.18, 20:18
Lastenlapseni ovat Lindgrenin jälkeläisiä!
Erik

Maija Kajander
19.07.18, 21:40
Nyt kiinnostuin todella - siis Gustaf Evertin jälkeläisiä? Minulla on Gustaf Evertille ja Elin Charlotalle seuraavat pojat: Esson Evertt Anton ja Ennas Samuel Särkisalosta. Pitääkö paikkansa?

Minä puolestani olen todennäköisesti Gustaf Evertin veljelle Karl Viktorille sukua.

Maija Kajander
19.07.18, 21:43
Jos kiinnostaa, olen tutkinut Gustaf Evertin ja Karl Viktorin vanhemmat ja esi-isät v. 1750 asti.

K-Erik
20.07.18, 09:03
Epäselvästi sanottu minulta, tarkoitin Karl Viktorin jälkeläisiä, tietenkin myöskin isänsä ja äitinsä jälkeläisiä. Jonkun verran taaksepäinkin on sukulaisia heille. Karl Gustavin vanhemmista ei ole täyttä varmuutta, en ole vuosiin tutkinut tarkemmin.
Erik