PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Edit Näppilä 21v.


Marjatta Tuomisto
25.08.09, 19:33
Ostaessani "wanhan" valokuva albumin keväällä 2009 siellä oli kuvia jotka on kuvattu osaksi Tampereella ja osaksi Hämeenlinnassa.
Vain yhdessä kuvassa lukee "Edit Näppilä 21v."
Kuvat ovat 1900-luvun allkupuolelta ja niitä on noin 30 kpl. Kaikki ovat yhtä lukuunottamatta paksuja pahvikuvia, tämä yksi kuva on kuvattu "jonkun"koneen vierellä ja koneen vierellä seisoo mieshenkilö jonka puserossa on mahdollisesti VR:n-logo.
MInulle kuvilla ei ole merkitystä sillä tarvitsin vain albumin, mutta ehkä joku, kenties sukulainen olisi kiinnostunut albumissa olleista kuvista, tai tästä Editin kuvasta.
Voit ottaa yhteyttä manti.tuomisto(**)pp.armas.fi

HilkkaSinikka
25.08.09, 19:58
Ostaessani "wanhan" valokuva albumin keväällä 2009 siellä oli kuvia jotka on kuvattu osaksi Tampereella ja osaksi Hämeenlinnassa.
Vain yhdessä kuvassa lukee "Edit Näppilä 21v."
Kuvat ovat 1900-luvun allkupuolelta ja niitä on noin 30 kpl. Kaikki ovat yhtä lukuunottamatta paksuja pahvikuvia, tämä yksi kuva on kuvattu "jonkun"koneen vierellä ja koneen vierellä seisoo mieshenkilö jonka puserossa on mahdollisesti VR:n-logo.
MInulle kuvilla ei ole merkitystä sillä tarvitsin vain albumin, mutta ehkä joku, kenties sukulainen olisi kiinnostunut albumissa olleista kuvista, tai tästä Editin kuvasta.
Voit ottaa yhteyttä manti.tuomisto(**)pp.armas.fi

Hei!
Voisitko laittaa kuvat foorumille osioon
Apua - hjälp Tunnistatko kuvan – Känner du fotot (http://suku.genealogia.fi/forumdisplay.php?f=19) ? Minua kiinostaa vanhat 1900 luvun alun kuvat Hämeenlinnasta. Terveisin Hilkka