PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : miten poistan aloittamani viestiketjun?


oneida
04.08.09, 13:27
olen aika toopeli tässä nettimaailmassa, joku toivottavasti antaa neuvon, jonka ymmärrän. Oneida

Juha
04.08.09, 14:33
Käyttäjä ei voi itse poistaa viestiketjuja. Sen voivat tehdä vain modet ja admin. Ketju(ja) poistetaan vain erittäin hyvästä syystä - periaatteessa forum on ympäristönä sellainen, että kaikki sinne kerran kirjoitettu siellä myös pysyy. Tietysti selkeät sääntöjen vastaiset viestit voidaan poistaa.


Voit joka tapauksessa lähettää meille viestin sivun alalaidasta löytyvällä "yhteydenotto" -lomakkeella.


Juha Vuorela
Suomen Sukututkimusseura
Suku Forumin moderaattori

oneida
04.08.09, 16:57
olen kevättalvella 2009 kysynyt viestiketjussa Sortavalan kenkäkaupoista ja olen saanut siihen jo vastauksen. Kysymys roikkuu ja saan siihen vieläkin vastauksia ja haluan sen poistuvan, jotta jäsenet eivät turhaan tee etsintätöitä. Oneida

Juha
04.08.09, 17:11
Voisitko olla hyvä ja ilmoitat ao. ketjussa, että olet jo saanut kaipaamasi vastauksen? Ellet sitä ole jo tehnytkin.


Forumin olemukseen kuuluu, että kyselyt jäävät tänne meidän kaikkien muidenkin iloksi ja hyödyksi. Niitä ei siis poisteta sen jälkeen, kun kysymykseen on saatu vastaus


Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela
Suku Forumin moderaattori

oneida
05.08.09, 14:04
kiitos ohjeesta, asia ok.
Oneida