PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Palviainen, Ilomantsi


Hani
20.06.09, 11:56
Huomasin kauhukseni, että olen muutossa kadottanut noin 30 vuotta sitten laatimani kattavan sukutaulun, jonka tein yhdessä mummojeni kanssa. Jokaisen henkilön kohdalle oli laitettu omaa sukuaan, mihin kukin kuoli ym. informaatiota.... Harmittaa mielettömästi.:(

Äidin puolen suku on tiedossa(Kuolismaan Kettuset ja Ilomantsin Pogostan itäiset kylät). Mutta isän puolen suku on kokonaan kateissa. Hataria muistikuvia on nimistä, mutta se ei riitä.

Petter/Pekka Palviainen, kuollut 1961 tai 1962 Ilomantsissa ja puoliso Ida Palviainen, kuollut 1989 Ilomantsissa. He asuivat Välivaarassa. Pekan veli Aleksanteri Palviainen, joka käytti myös nimeä Ale.

Kaikista tiedoista kiitollisena;

Anne:)

Hani
21.06.09, 09:17
Maria *15.2.1900 8.5.1966 +1982 Joensuu
-Aleksander Petterinp. Palviainen
*22.6.1898 =28.9.1924 Ilomantsi +1968 http://www.kolumbus.fi/leo.mirala/Sukukaaviot/Leva_Palviainen_small1.jpg (http://www.kolumbus.fi/leo.mirala/Miinala/Leva_Palviainen.jpg)
Valokuva 8.5.1966
Nina Kaarlo Reino Ritva Arvo Maija Aune 2 muuta lasta
(ukin veli jälkeläisineen)

Hani
31.07.09, 20:12
Piti viimein pyörähtää Ilomantsin ortodoksisella hautaumaalla tarkistamassa tietoja ja muistin tueksi otin vielä valokuvat hautakivistä...

Isäni vanhemmat eli isovanhempani olivat:

Petter Palviainen
s. 29.6 1901
k. 2.9 1963

Ida Palviainen o.s. Mononen
s. 9.3 1909
k. 6.11 1988

Ps. Mummo lähtöisin Tuupovaarasta, hänen sukulaisiaan haudattuna Tuupovaaran vanhalla hautausmaalla.

Petter Palviaisen vanhemmat on haudattu myös Ilomantsin ortodoksiselle hautausmaalle.

Petri Palviainen
s. 26.6 1864
k. 11.3 1934

Sofia Palviainen o.s. Purmonen
s. 20.9 1862
k. 30.5 1935

Ps. Heidät on haudattu erilleen toisistaan. Sofia on haudattu Purmosten suvun hautojen keskuuteen. Petrin hauta löytyy vähän matkan päästä.

Pienetkin tiedonmuruset ovat tervetulleita :)

savela
05.01.14, 12:43
Huomasin kauhukseni, että olen muutossa kadottanut noin 30 vuotta sitten laatimani kattavan sukutaulun, jonka tein yhdessä mummojeni kanssa. Jokaisen henkilön kohdalle oli laitettu omaa sukuaan, mihin kukin kuoli ym. informaatiota.... Harmittaa mielettömästi.:(

Äidin puolen suku on tiedossa(Kuolismaan Kettuset ja Ilomantsin Pogostan itäiset kylät). Mutta isän puolen suku on kokonaan kateissa. Hataria muistikuvia on nimistä, mutta se ei riitä.

Petter/Pekka Palviainen, kuollut 1961 tai 1962 Ilomantsissa ja puoliso Ida Palviainen, kuollut 1989 Ilomantsissa. He asuivat Välivaarassa. Pekan veli Aleksanteri Palviainen, joka käytti myös nimeä Ale.

Kaikista tiedoista kiitollisena;

Anne:)

Hei Anne!
Minulla on tämä sukutaulu jonka olet varmaan tehnyt.
Vasili ja Anna Palviaisen (Volotinen) lasten perillissiä,
olen Lauri Palviaisen poika Haukivaarasta.
voin lähettää sukutaulukopion kun annat sähköpostiosoitteesi.
t.Heimo