PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Rekisteriselosteen tekeminen neuvoa


Sariainen
20.05.09, 12:48
Voisiko joku SSS-toimijoista kertoa mihin katosi rekisteriseloste tallennuksen jälkeen ?? Onko se enää löydettävissä??? :confused:
Olisiko tuo täytetty rekisteriseloste pitänyt tulostaa ennen tallennusta ? Siinä ei ole ainakaan mitään neuvoa tai painiketta mistä sen voisi tulostaa. Täytyykö minun nyt tehdä uusi seloste ?? :eek:
Terv. SARIAINEN :cool:

Erkki Järvinen
20.05.09, 14:53
Voisiko joku SSS-toimijoista kertoa mihin katosi rekisteriseloste tallennuksen jälkeen ?? Onko se enää löydettävissä??? :confused:
Olisiko tuo täytetty rekisteriseloste pitänyt tulostaa ennen tallennusta ? Siinä ei ole ainakaan mitään neuvoa tai painiketta mistä sen voisi tulostaa. Täytyykö minun nyt tehdä uusi seloste ?? :eek:
Terv. SARIAINEN :cool:

Kai sinä sen omalle koneellesi tallensit?

Sariainen
20.05.09, 15:03
Kai sinä sen omalle koneellesi tallensit?

Hmm,... no kun painoin tallenna nappulaa, niin johonkinhan se tallentui, mutta mihin ?????????????
Siellä pitäisi olla hieman lisää neuvoja mitä tehdä. Äkkinäinen ei voi tietää mitä tapahtuu painettaessa tallenna nappulaa. Eikä siellä myöskään mainita jostakin muusta tallennuksesta. Hmmmm..... :cool: :cool: :cool:
Terv. SARIAINEN :cool:

Laardi
20.05.09, 17:30
Löytyisköhän C-asemalta? Itellä vista, ja kun meen C: --> Users --> Ruokoja --> Downloads, niin sieltä ainakin löytyy jotain (jos tallentaa painamalla Save eikä Save as)

Sariainen
20.05.09, 17:54
Löytyisköhän C-asemalta? Itellä vista, ja kun meen C: --> Users --> Ruokoja --> Downloads, niin sieltä ainakin löytyy jotain (jos tallentaa painamalla Save eikä Save as)

Juu no tuota... minulla ei ole Vista ja kyllä minä tässä tiedän miten talletan omalle koneelle.
Esitin asian lähinnä siksi, että siellä voisi olla ohje "äkkinäiselle". Siis sellaiselle käyttäjälle, joka sinne ihan noin vain ohjeita tietämättään menee. Yleensä ohjelmissa on jokin vihje.
Esim. Ennenkuin poistut tallenna sivu omalle koneelleesi.

Mutta ei se tallennus omalle koneelle oikein onnistunut koska se ilmoitti siinä rekisteriotteessa virheellinen ... no se tarkistus... joku ... se kirjain kuva. ja lopulta rekisteriseloste tallentui ihan sivuun ja siinä näkyy punaiset ruksit yläreunassa...
Ihan kuin sillä sivulla olisi jokin virhe..?!?!??! :confused:
Kannattaisiko sitä vilkaista ? :cool:
En ole seurannut keskustelua enkä löytänyt selitystä sille, mitä virkaa sillä tarkistus koodilla muuten on ????
Terv. SARIAINEN :rolleyes:

Sami Lehtonen
20.05.09, 20:13
Juu no tuota... minulla ei ole Vista ja kyllä minä tässä tiedän miten talletan omalle koneelle.
Esitin asian lähinnä siksi, että siellä voisi olla ohje "äkkinäiselle". Siis sellaiselle käyttäjälle, joka sinne ihan noin vain ohjeita tietämättään menee. Yleensä ohjelmissa on jokin vihje.
Esim. Ennenkuin poistut tallenna sivu omalle koneelleesi.

Mutta ei se tallennus omalle koneelle oikein onnistunut koska se ilmoitti siinä rekisteriotteessa virheellinen ... no se tarkistus... joku ... se kirjain kuva. ja lopulta rekisteriseloste tallentui ihan sivuun ja siinä näkyy punaiset ruksit yläreunassa...
Ihan kuin sillä sivulla olisi jokin virhe..?!?!??! :confused:
Kannattaisiko sitä vilkaista ? :cool:
En ole seurannut keskustelua enkä löytänyt selitystä sille, mitä virkaa sillä tarkistus koodilla muuten on ????
Terv. SARIAINEN :rolleyes:

Miten olisi Windows-valikon "Viimeisimmät tiedostot" tai "Recent files"? Löytyisikö sieltä?

Juha
20.05.09, 20:43
Tarkistuskoodi on sitä varten, etteivät ns. robotit tee kymmeniä tuhansia turhia rekisteriselosteita. Robotit ovat eräänlaisia haittaohjelmia, jotka yrittävät välillä kirjautua Suku Forumillekin


Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela
Suku Forumin moderaattori

Sariainen
21.05.09, 11:36
Tarkistuskoodi on sitä varten, etteivät ns. robotit tee kymmeniä tuhansia turhia rekisteriselosteita. Robotit ovat eräänlaisia haittaohjelmia, jotka yrittävät välillä kirjautua Suku Forumillekin


Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela
Suku Forumin moderaattori

Asia selvä. Se sivu löytyy koneeltani, mutta oikein se näkymä ei ole.
Terv. SARIAINEN :cool: