PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Carl Wiik


Mika.S
27.04.09, 09:47
Hiskin mukaan Carl Wiik s.5.8.1848 Rautalampi. Hänen isänsä olisi Johan Wiik s.1815 ja äiti Eva Gustava Lindlöf.Evan isä olisi Alexander Lindlöf s.20.9.1777 Rautalampi,Maukola ja äiti Anna Caisa Hinkanen. Löytyykö ystävällisesti apuja, ketkä olivat Alexander Lindlöfin vanhemmmat? Ovatko kenties Eric Lindlöf ja Maria Swart? ja ketkä heidän vanhenpansa olivat?

Erkkiant
05.01.11, 08:27
Hei,
jos asia on vielä ajankohtainen: Lindlöfien sukukirjan (Koljonen M, Kolari M, toim. Juurista elämä. Lindlöfien suku Savosta, 2008) mukaan on juuri noin. Kirjaa muuten saa ostaa Martta Koljoselta (os. Lindlöf) Viitasaarelta.
Terv
Erkki Vilkman

Mika.S
05.01.11, 09:05
Kiitos tiedosta. Olen hankkinut kirjan ja kirjaillut siitä sukulaisia.
T: M. S.

Erkkiant
02.01.12, 09:02
Hei, oletko mahtanut tutkailla Lindlöfien sukukirjan esittämiä tietoja pitäjänräätäli Erik Lindlöfin (s. 1733) vanhemmista ja sisaruksista tarkemmin? Kyselin naamakirjan sukusivuston kautta lähteitä, muttei taida olla aktiivisia sukututkijoita tässä ryhmässä. Minä en vaan millään löydä tietoja tätä kaimaani ja Margareta Lindlöfiä (s. 1746, sukulaisuussuhde tuntematon) edeltävistä suvun jäsenistä. Itse asiassa olisin jo sillä kannalla, että Erik tuli muualta räätälin töihin, eipä siitäkään tietysti ole näyttää todisteita. Rautalammin syntyneiden luettelot ovat kuitenkin aika hyvin luettavissa ja kun ei löydy niin ei löydy.
Terv
Erkki
Anna Lindlöfin (Taulu 84) pojanpoika