Kivinen
17.04.09, 23:18
Tervehdi kaikille Suku Forum. Olen ollut erittäin onnekas tässä foorumissa aiemminkin, ja toivon, että voit nyt apua.
Olen yrittänyt auttaa kaverille Kanadassa.
Tässä on perheen sen oletetaan olevan:
isä: Anadias [Ananias?] Kallenpoika Järvinen
b. 19 09 1838 oletetaan Suomi d. 12 12 1904 oletetaan Suomi
äiti: Leena Juhont Auvinen
b. 1840 oletetaan Suomi
d. 1919 oletetaan Suomi
perhe tietämys sanoo voi olla asunut Rautalampi [Rautilampi?], Suomi
lapset:
Hilda
Elokuu
Anna Leena
Eemil Viktor
Heikki Yhdysvalloissa vuonna 1900-1920 aikana; naimisissa Maria Syrjänen b. 1888 (kylä / tilalla) Kyrkobyn n: o 2 Skomkarn lähellä Viipuri, Karjala, Suomi d. 1930 ja asunut Wynyard, Saskatchewan, Kanada oli kuusi lasta MMA: iden 1921 marraskuu 1929
Aurora B. n. 1885 m. ___________ Lindström lapset: Aki ja Lassi b. noin 1911 elää 1970-luvun Helsingissä.
Mahdollisesti enemmän lapsia.
Lisäksi, jos jollakin on tietoa Maria Syrjänen, olisin kiinnostunut kaikki käytettävissä olevat tiedot.
Pyydän anteeksi, käyttö virheellinen ilmaisu, olen käyttänyt "Google Translate" työkalu.:confused:
Jos mahdollista, vastaa minulle englanti kieli, ruotsin kieli tai suomen kieltä ja voin käyttää käännöstyökalu tarvittaessa.:oo:
Paljon kiitoksia -
Olen yrittänyt auttaa kaverille Kanadassa.
Tässä on perheen sen oletetaan olevan:
isä: Anadias [Ananias?] Kallenpoika Järvinen
b. 19 09 1838 oletetaan Suomi d. 12 12 1904 oletetaan Suomi
äiti: Leena Juhont Auvinen
b. 1840 oletetaan Suomi
d. 1919 oletetaan Suomi
perhe tietämys sanoo voi olla asunut Rautalampi [Rautilampi?], Suomi
lapset:
Hilda
Elokuu
Anna Leena
Eemil Viktor
Heikki Yhdysvalloissa vuonna 1900-1920 aikana; naimisissa Maria Syrjänen b. 1888 (kylä / tilalla) Kyrkobyn n: o 2 Skomkarn lähellä Viipuri, Karjala, Suomi d. 1930 ja asunut Wynyard, Saskatchewan, Kanada oli kuusi lasta MMA: iden 1921 marraskuu 1929
Aurora B. n. 1885 m. ___________ Lindström lapset: Aki ja Lassi b. noin 1911 elää 1970-luvun Helsingissä.
Mahdollisesti enemmän lapsia.
Lisäksi, jos jollakin on tietoa Maria Syrjänen, olisin kiinnostunut kaikki käytettävissä olevat tiedot.
Pyydän anteeksi, käyttö virheellinen ilmaisu, olen käyttänyt "Google Translate" työkalu.:confused:
Jos mahdollista, vastaa minulle englanti kieli, ruotsin kieli tai suomen kieltä ja voin käyttää käännöstyökalu tarvittaessa.:oo:
Paljon kiitoksia -