PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : suku Brunou


Päivihannele
01.04.09, 16:47
Hei, nyt kun vauhtiin pääsin ja olen kysynyt sukutietoja isän puolelta, ihan samaan syssyyn kysyn äitinikin puolelta; toivottavasti en haukkaa liian isoa palaa kerralla.. :D:
Eli mummini, Eeva Brunou, syntynyt vuosisadan alussa,en muista oliko paikka Rantasalmi vai Kerimäki , joka tapauksessa hällä oli 10 sisarusta, joten jälkeläisiäkin lienee.
Ainoat muistikuvat ovat Elsa, Helmi, Toivo (kuoli sodassa). Mummin äiti tai isoäiti lienee ollut Fanny von Knorring??
Tässä oikeastaan kaikki, joita äitini suvusta on kerrottu. Jos joku tietää mummin sisaruksista tai muustakaan, olisi kiva kuulla.
Ja tietysti, jos joku on ko. sukua tutkinut, olisi kiva kuulla siitäkin :)

Heinoska
01.04.09, 17:13
Ainakin nuo von Knorringit viittaisivat Kokemäen suuntaan. Oletko jo Hisk:istä tutkaillut sukulaisiasi.?

Päivihannele
01.04.09, 17:17
Hei ja kiitos vastauksestasi. En ole tutkaillut asiaa vielä, enkä oikein osaakaan, mikä paikka se on? itse olen ihan keltanokka näissä asioissa ja valitettavasti tarvitsen apua, jotta tiedän, mistä lähteä etsimään.

Ossian
01.04.09, 17:19
Hei, nyt kun vauhtiin pääsin ja olen kysynyt sukutietoja isän puolelta, ihan samaan syssyyn kysyn äitinikin puolelta; toivottavasti en haukkaa liian isoa palaa kerralla.. :D:
Eli mummini, Eeva Brunou, syntynyt vuosisadan alussa,en muista oliko paikka Rantasalmi vai Kerimäki , joka tapauksessa hällä oli 10 sisarusta, joten jälkeläisiäkin lienee.
Ainoat muistikuvat ovat Elsa, Helmi, Toivo (kuoli sodassa). Mummin äiti tai isoäiti lienee ollut Fanny von Knorring??
Tässä oikeastaan kaikki, joita äitini suvusta on kerrottu. Jos joku tietää mummin sisaruksista tai muustakaan, olisi kiva kuulla.
Ja tietysti, jos joku on ko. sukua tutkinut, olisi kiva kuulla siitäkin :)

Hei,

En ole tutkinut, mutta ainakin tuollaiset artikkelit löytyvät Genoksista:
http://www.genealogia.fi/linktoold/genos/37/37_19.htm

http://www.genealogia.fi/linktoold/genos/5/5_88.htm

Knorringeista on sukukirja "Ätterna Knorring", joka taitaa olla juuri halvalla saatavissa SSS:n tyhjennysmyynnissä.

Ossian Mesterton

Päivihannele
01.04.09, 18:18
Kiitos näistä tiedoista, varmaankin kertoo jotain sukulaisista.