PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : kuka tutkii meillä sukua?


Sari H
28.01.09, 22:00
Pientä huumoria tännekin. Otin tuossa juuri hauskan kuvan tietokonepöydältä. Sursill on kovassa käytössä meillä.
Oli niin hauska että piti laittaa avattareksi :)

KirsiL
28.01.09, 22:25
pätevä kaveri teilläkin ykköstutkijana :D:
Täällä pari oranssisävyistä huippuammattilaista mun touhujani ohjaamassa, välillä enempi tietokantahommissa näppiksen kimpussa.

Sari H
28.01.09, 22:29
:D: Kannettavan vieressä on mukava loikoilla kun kone lämmittää. Tahtoo vaan välillä olla hankalaa työskennellä meikäläisen kakkostutkijan :D:

KirsiL
28.01.09, 22:34
Miltähän mahtaa koneen sisuksissa näyttää? Pölykoiria tahtoo kertyä yllättävän helposti, kissan karvat ovat ujuttautumisen mestareita. En tosin saanut mitään erillisnuhdesaatekirjettä IBM:ltä edellisen läppärin huoltoreissun jälkeen. Ehkä suojaus on näissä paremmin hoidossa kuin pöytäkoneissa. Toivotaan niin

Sari H
28.01.09, 22:41
Mulla on uusi kone, ja ei tarvitse vielä onneksi huoltaa :)

Yleensä Jope haalautuu tähän koneen päälle makaamaan tai sitten jos luen ko. kirjaa sylissäni tuolissa, niin sitten sen päälle.

Hän ei varmaan arvaa, että Ruonansuun sukua ei välttämättä tuosta opuksesta löydy :D:

Onko sinulla persialaisia vaiko tällaisia montereita kuin meidän Jope?

KirsiL
28.01.09, 22:48
Ihan perusmaatiaisia eurooppalaisia ovat, hyviä hiiri-(lintu-orava)kissoja. Naapurista kukkasentaimilla vaihdettuja.

Sisko ja sen veli, ikää 7 v ihan pian, leikattuja molemmat. Pörrö-poika on likimain Aristokattien komea kelta-valkoinen O'Malley. Tihru-tytöllä naaman toinen puoli keltaraitaa, toinen mustaa, kirjava hoikka tyttö ja ihan vähän itsepäinen. Kaivelen aamulla jonkun kuvan tänne viestikuvaksi. Pörröstä on ainakin verkkoasiantuntijakuva, kun vaan muistaisi missä...

Sari H
28.01.09, 22:50
varmaan ihania. Minä olen ihan kissahöperö täysin ja ottaisin montakin kissaa josko olisi mahdollista.

Laitappas kuvaa tulemaan kun löydät sen sieltä jostain bittiarkistostasi. :)

Sariainen
29.01.09, 09:25
Pientä huumoria tännekin. Otin tuossa juuri hauskan kuvan tietokonepöydältä. Sursill on kovassa käytössä meillä.
Oli niin hauska että piti laittaa avattareksi :)

Niinpä, kuka tutkii. Välillä täällä meilläkin herää sama kysymys. Minun avattareni on juuri siitä syystä. Siinä kissani on sukukirjan sivujen joukossa. :D:
Terv. SARIAINEN :)

Gunnel
29.01.09, 10:04
Samat ympyrät meilläkin:D:

Gunnel,
Siuntio

Sari H
29.01.09, 20:09
Tosi hauska tuo Sariaisen kisu :D:

Päivi H
29.01.09, 23:26
Sukututkimusyhteisölle, jossa oleskelen kyllä aivan äärilaidoilla jos sielläkään, näyttää olevan yhteistä kissamainen kotifauna. Lapsosena manguin minäkin isältä kesyä puumaa, mutta isä sanoi ettei sellaista ollut saatavilla.
Pitäisin nykyisin enemmän koirasta, ellei sitä tarvitsisi ulkoiluttaa myös talvisin.
ph