Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Isoisää etsimässä
Nurmisenrouva
24.06.25, 08:11
Täysin sukututkimusta ymmärtämättömänä ihmisenä tein MyHeritagen dna-testin ja vahvistin suvun epäilyn siitä, että isäni isä oli eri mies kuin se joka hänelle nimen oli antanut. Osumissa tuli paljon uusia "serkkuja" joista erään avulla olen päätynyt miettimään kumpi kahdesta veljeksestä oli isoisäni. Nyt kaipaisin villejä arvauksia siitä, onko isoisäni herra A, jonka tyttären pojan tyttärellä ja minulla on yhteistä dna:ta 253 vai herra B, jonka pojan pojalla ja minulle sitä on 412. Voiko näistä osumista päätellä mitään? Olen kiitollinen jokaisesta asiallisesta arvauksesta!
Tuosta ei voi päätellä vielä.
Käytä tätä palvelua niin näet helposti mahdolliset yhteydet:
https://dnapainter.com/tools/sharedcmv4
Seppo Frisk
24.06.25, 09:25
minun mielestä ei kumpikaan, pitäisi olla vielä kolmas veli johon passais osuma paremmin....
Nurmisenrouva
24.06.25, 12:22
minun mielestä ei kumpikaan, pitäisi olla vielä kolmas veli johon passais osuma paremmin....
On olemassa kolmaskin veli, mutta olosuhteista johtuen hän ei tunnu mahdolliselta. Hänen pojanpojallaan ja minulla on vielä vähemmän yhteistä kuin herra B:n pojanpojalla - 310.
Seppo Frisk
24.06.25, 14:04
onko mahdollista että veljesten isä olis ollut asialla?
Nurmisenrouva
24.06.25, 15:50
onko mahdollista että veljesten isä olis ollut asialla?
Ei ole: hän oli kuollut jo vuosia aiemmin.
Seppo Frisk
24.06.25, 16:16
sitten veikkaisin että herra A olis lähinnä....
Nurmisenrouva
24.06.25, 16:19
sitten veikkaisin että herra A olis lähinnä....
Valokuvan perusteella hän on lähempänä...
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions Inc.