PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Ruovesi


HMJ
02.11.08, 18:29
Olen tutkinut äitini puolen sukuja Tyrväältä jo melko pitkälle.

Nyt haluaisin päästä alkuun myös isäni suvusta isänisän puolelta.
Etsintä tyssäsi heti Ruoveden kirkonkirjoihin josta ei löytynyt aviottomana syntyneen isäni isästä tietoja.

Tosin tiedän henkilöstä vain etu- ja sukunimen ja perimätiedon mukaan asuinpaikan.
Josko joku olisi "törmännyt" nimeen ja tietäisi jotain siementä päästäkseni alkuun.
Nimi: Valo Mäkinen, asunut Haapasaaren tienhaaran tietämissä Ruoveden keskustassa. Syntynyt ilmeisestikin 1800-1900 taitteessa.

Helena

Erkki Järvinen
02.11.08, 20:01
Olen tutkinut äitini puolen sukuja Tyrväältä jo melko pitkälle.

Nyt haluaisin päästä alkuun myös isäni suvusta isänisän puolelta.
Etsintä tyssäsi heti Ruoveden kirkonkirjoihin josta ei löytynyt aviottomana syntyneen isäni isästä tietoja.

Tosin tiedän henkilöstä vain etu- ja sukunimen ja perimätiedon mukaan asuinpaikan.
Josko joku olisi "törmännyt" nimeen ja tietäisi jotain siementä päästäkseni alkuun.
Nimi: Valo Mäkinen, asunut Haapasaaren tienhaaran tietämissä Ruoveden keskustassa. Syntynyt ilmeisestikin 1800-1900 taitteessa.

Helena

Kovin ovat heppoisat tiedot, eikö sinulla todellakaan ole mitään tarkempaa mistä pääsisi alkuun; tuon paikan kyllä tiedän mutta enpä juuri muuta.
- Minulle voit kyllä kirjoittaa suoraankin omaan osoitteeseeni mikäli haluat.