PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : SSS tiedottaa -osiosta


Sami Lehtonen
29.10.08, 17:17
Voisiko olla mitenkään mahdollista, että myös SSS tiedottaa -osion alla olevia viestejä voisi kommentoida ts. niihin voisi vastata. Toisin sanoen, vain uusien ketjujen avaaminen ko. osion alle olisi tavan tallaajilta estetty.

Jos nyt haluaa johonkin viestiin pyytää täsmennystä/täydennystä tjsp. niin sen joutuu tekemään uudessa erillisessä ketjussa jollain aivan muulla osastolla.

admin
29.10.08, 17:51
Pyyntö SSS:ltä aikojen alussa oli että kyseinen alafoorumi olisi yksinomaan Seuran tiedotuksia varten. Näinollen joutuu avaamaan ketjun jonnekin muualle mikäli haluaa keskustella ko. asiasta.

Itse ymmärrän hyvin että SSS haluaa yhden alafoorumin omia tiedotuksiaan varten.

Sami Lehtonen
29.10.08, 18:56
Pyyntö SSS:ltä aikojen alussa oli että kyseinen alafoorumi olisi yksinomaan Seuran tiedotuksia varten. Näinollen joutuu avaamaan ketjun jonnekin muualle mikäli haluaa keskustella ko. asiasta.

Itse ymmärrän hyvin että SSS haluaa yhden alafoorumin omia tiedotuksiaan varten.

Kyllä minä sen ymmärrän, että haluavat varata sen tiedottamista varten, mutta jos uusia ketjuja ei voisi avata - ei silloin myöskään autorisoimattomat tahot voisi luoda sinne omia tiedotuksiaan. En siis ymmärrä, miksi rajoitetun joukon tekemistä tiedotteista ei voisi muodostua vapaita keskusteluketjuja.

Olisi myös toinen ratkaisumalli - se, että SSS tiedottaa -osion alle tuleville viesteille syntyisi automaattisesti kaksoiskappale vaikkapa alueelle "Keskustelua SSS:n tiedotuksista".