PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Viestin vieressä väärinmerkki ! ?


tellervoranta
26.07.07, 19:04
Heips,

en käsitä, miksi minun viestieni vieressä on jokin merkki, josta ainakin minä luen: viestissä tilaus :confused: Mitä se tämmöinen meinaa????. Ittekö olen saanut sen aikaiseksi?

Tellervo :eek:

Vakirpit
26.07.07, 19:34
Hei
En täältä näe mitään erikoisia merkkejä sinun viestien kohdalla !?

Jouni Kaleva
26.07.07, 19:40
Heips,

en käsitä, miksi minun viestieni vieressä on jokin merkki, josta ainakin minä luen: viestissä tilaus :confused: Mitä se tämmöinen meinaa????. Ittekö olen saanut sen aikaiseksi?

Tellervo :eek:

Hei Tellervo

Taas siirsin viestisi eri osastolle :)

Tarkoitat varmaan sellaista näkymää, jossa on viestiketjujen aloitukset. Siinä sarake otsikolla "Arvosana" voi olla sellainen pikkuinen sininen laatikko, jossa ruksi. Sehän tarkoittaa, että olet tilannut kyseisen viestiketjun. (Tilaus tulee voimaan automaattisesti, kun itse aloitat uuden viestiketjun, kuten tämä tässä).

Kopioin tähän FAQ-osastoa:

Mikä on sähköposti-ilmoitus? Kun aloitat uuden viestiketjun tai vastaat olemassaolevaan, voit valita, haluatko automaattisen ilmoituksen sähköpostiviestinä, kun joku vastaa kyseiseen viestiketjuun. Voit myös tilata sähköposti-ilmoituksen uusista viesteistä tiettyyn viestiketjuun vaikka et itse olisikaan lähettänyt viestejä kyseiseen ketjuun. Tämä tapahtuu valitsemalla ao. viestiketjun kohdalla yläpalkista "Työkalut" valinta "Seuraa tätä viestiketjua".
Jos haluat lopettaa sähköposti-ilmoitukset, saat tilauksen pois joko muokkaamalla omaa vanhaa viestiäsi tai poistamalla tilauksen täällä (http://suku.genealogia.fi/subscription.php?do=viewsubscription).
Vain rekisteröityneet jäsenet saavat sähköposti-ilmoituksia ja he voivat valita sähköposti-ilmoitukset oletusasetuksena muokkaamalla vaihtoehtojaan (http://suku.genealogia.fi/profile.php?do=editoptions).
Sähköposti-ilmoitusta kutsutaan myös viestiketjun tilaukseksi.

tellervoranta
27.07.07, 09:25
Hei,

asia klaari. Kiitän ja kumarran. :)

Tellervo

Julle
27.07.07, 10:35
Joillakin tuntuu olevan koulu hyvin mielessä, kun katsoo merkin olevan väärin-merkki.

Minä olen kuullut sitä kutsuttavan pikemminkin "pukin"-merkiksi. ;-)

kkylakos
27.07.07, 13:05
Kyllä "pukinmerkki" esim. 1978-1990 koulunsa käynneelle näyttää vieläkin väärin-merkiltä. Vaikka olisi nähnyt kuinka paljon amerikkalaista aineistoa, jossa se on "check".

tellervoranta
27.07.07, 18:25
Hei Julle,

niinpä näyttäisi olevan joillakin... :D Pelottaako?

kysyy
Tellervo Eelintytär
Jk. säätieteilijät ne ei vaan osaa arvata, että täällä " pukinmaassa" on ollut jo kolme päivää hellettä.



Joillakin tuntuu olevan koulu hyvin mielessä, kun katsoo merkin olevan väärin-merkki.

Minä olen kuullut sitä kutsuttavan pikemminkin "pukin"-merkiksi. ;-)