Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Fanny Saarinen Iitti Hallilan torppa
einontytar
24.05.24, 09:37
Iitin Hallilan torpassa on syntynyt 6.8.1899 Fanny niminen tytär muonarenkni Vihtori Saariselle ja vaimo Leena Maria Kallentyttärelle.
Onko perhe ja erityisesti Fannyn vaiheet kenellekään tuttuja?
Olen etsinyt puolison tietoja Karl Kallioiselle myöh. Kallio, joka puolisonsa Fannien kanssa oli siirtolaisena Yhdysvalloissa. Minulla ei ole mahdollisuutta käyttää maksullisia sukututkimussivustoja.
Hallilan torpan Fannylla on ainakin sisko Martta, mikä myös saa ajattelemaan, että kyse olisi etsimästäni henkilöstä. Kaipaisin kovasti lisätietoja.
< Iitin Hallilan torpassa on syntynyt 6.8.1899 Fanny niminen tytär muonarenkinä Vihtori Saariselle ja vaimo Leena Maria Kallentyttärelle.
Onko perhe ja erityisesti Fannyn vaiheet kenellekään tuttuja?
Olen etsinyt puolison tietoja Karl Kallioiselle myöh. Kallio, joka puolisonsa Fannien kanssa oli siirtolaisena Yhdysvalloissa. Minulla ei ole mahdollisuutta käyttää maksullisia sukututkimussivustoja.
Hallilan torpan Fannylla on ainakin sisko Martta, mikä myös saa ajattelemaan, että kyse olisi etsimästäni henkilöstä. Kaipaisin kovasti lisätietoja.
>
Ei mitään hajua, mutta
sekä Vihtori Saarinen että Karl Kallio löytyvät siirtolaisinstituutin rekistereistä.
einontytar
25.05.24, 12:37
Kiitos tiedosta. Karl Kallio(isen) vaiheet on aika hyvin selvillä. Vain kahden puolison tiedot on hakusalla. Täytyy tutkia tuota Vihtori Saarista ja pyytää vaikka ammattilaisilta apuja, kun omat taidot ja mahdollisuudet on rajalliset.
Edelleenkin kaikki tieto Fannyyn liittyen otetaan kiitollisuudella vastaan.
yst.
Aino
Karl Kallio(isen) vaiheet on aika hyvin selvillä. Vain kahden puolison tiedot on hakusalla. Täytyy tutkia tuota Vihtori Saarista ja pyytää vaikka ammattilaisilta apuja, kun omat taidot ja mahdollisuudet on rajalliset.
>
Iitti on aika lähellä Porvoota?
https://digi.kansalliskirjasto.fi/search?query=%22Fanny%20Saarinen%22%20%22Vihtori%2 0Saarinen%22&orderBy=RELEVANCE
Kiitos tiedosta. Karl Kallio(isen) vaiheet on aika hyvin selvillä. Vain kahden puolison tiedot on hakusalla. Täytyy tutkia tuota Vihtori Saarista ja pyytää vaikka ammattilaisilta apuja, kun omat taidot ja mahdollisuudet on rajalliset.
yst.
Aino
Vihtorilla ja Leena Marialla oli ainakin seuraavat lapset:
Hjalmar, Rudolf, Lempi Lydia, Hugo Wiljam, Sigrid Eliina, Hilda Maria, Fanny ja Martta Aleksadra.
einontytar
28.05.24, 12:49
Kiitos näistä tiedoista.
Täytyypä alkaa tutkia tarkemmin perheen vaiheita. Ehkä asiat sitten tarkentuvat etsimäni Fannyn kohdalla.
Aino
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions Inc.