PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Raili Granith ifrån Åbo?


Boberg
04.04.24, 18:45
Hon var hustru till Klas-Erik Granith som var f. 26.09.1930, död 16.04.1994, och han har blivit begravd på Katarina Kyrkogård i Åbo, så där bör hon också blivit begravd? Finns där någon av er som har vetskap om vilka fler förnamn hon, eller vilket efternamn hon hade innan hon blev vigd med honom, eller vilket som var hennes födelsedatum, eller dödsdatum så skulle jag vara mycket tacksam om ni vill dela med er av denna information till mig?

Med vänliga hälsningar
Berndt Boberg

RiittaV
05.04.24, 09:19
Se karttjänsten för gravar:
https://www.hautakartta.fi/turunseurakunnat/

Boberg
05.04.24, 19:24
Hej Riitta V,

Jag vill tacka varmt för er information om Gravplats hemsidan.
Där har jag kunnat konstaterat vem som var hustru till den aktuella Klas-Erik August Granith , och hon hade förnamnet Tuulikki utöver sitt tilltalsförnamn Raili, och hon var f. 11.08.1933, och att hon avled 29.05.2016, och jag har även information om att hon skall ha härstammat Åbo trakten, och att hon bara var finsktalande. Om där finns någon av er som vet med säkerhet vilket efternamn hon hade innan hon blev gift så skulle jag vara mycket om ni vill informera mig om detta?

Med vänliga hälsningar
Berndt Boberg