PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Hiski


Kaarlo Mikael
26.07.22, 01:16
Minulle tulee Hiskin avaamisen jälkeen vain pitkät Mustien kirjojen luettelot, joista en pääse eteenpäin. Hakkerointi???


Mikko Laaksonen

Juha
26.07.22, 08:03
Ihan hyvin toimii HisKi


https://hiski.genealogia.fi/hiski?fi

Kaarlo Mikael
26.07.22, 09:23
Ei minulla. Siinä, missä aikaisemmin pääsin kirkonkirjoille aukeaa nyt luettelo otsikolla Mustat kirjat. Siitä luettelosta en pääse mihinkään. Tämä tietsikka on hakkeroitu. En tiedä mistä löytyy korjaaja.


Mikko Laaksonen

Jouni Kaleva
26.07.22, 09:59
Olet tainnut eksyä johonkin Hiskin syövereihin?

Kokeilepa tätä linkkiä:

https://hiski.genealogia.fi/hiski?fi

Pitäisi tulla eteen Hiskin perusnäkymä. Onnistuuko?

Kaarlo Mikael
26.07.22, 11:25
Tulee maakuntakartta ja kuntaluettelo. Siitä eteenpäin mistä kunnasta tahansa löytyy vain Mustat kirjat -luettelo. Siitä en pääse eteenpäin. Tämä sotku on minun koneellani, te ette näe sitä.


M.Laaksonen

Kaarlo Mikael
26.07.22, 11:28
Käyttämäni turvaohjelmat eivät ole auttaneet.
M.Laaksonen

RiittaV
26.07.22, 12:23
Kun olet valinnut luettelosta haluamasi seurakunnan, klikkaathan nappia "Valituista" vain yhden kerran? Jos tuplaklikkaat sitä hitaahkosti, toinen klikkaus voikin aiheuttaa avautuvalla seurakuntasivulla linkin "Lisätietoja seurakunnasta" avautumisen, kun se sijaitsee näytöllä suunnilleen samalla kohdalla.

Voit myös kokeilla näytön zoomaamista tai ikkunan koon muuttamista, jotka vaikuttavat näytön elementtien sijoitteluun. Voit kokeilla HisKiä myös jollain toisella selaimella. Vaihtoehtoja esim. Chrome, Edge, Firefox.

Juha
26.07.22, 16:06
Vielä kerran: HisKi toimii täysin normaalisti kaikilla tunnetuimmilla selaimilla.


Juha

Julle
26.07.22, 16:27
< Tulee maakuntakartta ja kuntaluettelo. Siitä eteenpäin mistä kunnasta tahansa löytyy vain Mustat kirjat -luettelo. Siitä en pääse eteenpäin. Tämä sotku on minun koneellani, te ette näe sitä.
>
Voisit kokilla Hakukoneen Historia sivujen tyhjentämistä, kun vaikutta välimuistin täyttymiseltä. Sivuthan tulevat ensin välimuistista ja sitten vasta ne haetaan. Voi mennä 30 päivää ennen kuin uusi sivu otetaan käyttöön. Sellaista se on nykyisin tämä tietokoneen käytön nopeutus - aina huijataan käyttäjää!
Katso mitä CTRL-H näyttää Edge:llä? Pitäisi näyttää viimeisimmät sivut.

Uskon, että HisKi toimii varmaan aivan oikein, mutta välimuistin tilanpuute rajoittaa muistitilan vapauttamista.

Kokeilemisiin