PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Uusi Sukutieto oli hieno


Olarra
14.10.08, 09:24
Eilen rapsahti postiluukusta tuore Sukutieto. Olipa hyvä numero. Esim. katselmusrullista kertova artikkeli oli erittäin informatiivinen ja valaiseva sekä hyvin kirjoitettu. Samoin paljon uutta oli Baltianmaiden lähteistä. Itselleni tuollainen lehden muodossa tuleva tieto on edelleen tutumpi tapa katsella asioita sohvan pohjalta kuin yritys hahmottaa asioita pirstaleiselta vaikuttavasta nettimaailmasta. Tämän numeron säästän varmasti. Taas tuli vastinetta jäsenmaksulle, kuten hyvistä Genoksenkin numeroista. Kiitos kirjoittajille ja toimittajille sekä taittajille hyvästä taitosta.
t. Olavi A.

ehjelt
14.10.08, 10:57
Eilen rapsahti postiluukusta tuore Sukutieto. Olipa hyvä numero. Esim. katselmusrullista kertova artikkeli oli erittäin informatiivinen ja valaiseva sekä hyvin kirjoitettu. Samoin paljon uutta oli Baltianmaiden lähteistä. Itselleni tuollainen lehden muodossa tuleva tieto on edelleen tutumpi tapa katsella asioita sohvan pohjalta kuin yritys hahmottaa asioita pirstaleiselta vaikuttavasta nettimaailmasta. Tämän numeron säästän varmasti. Taas tuli vastinetta jäsenmaksulle, kuten hyvistä Genoksenkin numeroista. Kiitos kirjoittajille ja toimittajille sekä taittajille hyvästä taitosta.
t. Olavi A.

Veit sanat suustani. Lisäksi hyödyllinen artikkeli oli minulle uusi Karjala-tietokannan valmistuminen. Tämä Sukutiedon numero meni minulla lähdeteosten joukkoon. Toivottavasti sama taso jatkuu edelleen, toimituksella riittää energiaa ja hyviä kirjoittajia löytyy!

Erkki A Tikkanen
14.10.08, 15:40
... Tämän numeron säästän varmasti.
...
t. Olavi A.

Lehti oli taas hyvä, mutta tuohon Olavin lauseeseen toteaisin, että minulla on tallessa kaikki Sukutieto-lehdet ensimmäisestä numerosta lähtien. Vuosien varrella on mukava lueskella vanhojakin lehtiä ja todeta, että ahaa, täältähän löytyy tuttuja :). Jokaisessa lehdessä on jotain säästettävää, yhdessä vuosikerrat ovat todella mainio tietopaketti.