PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Testi


Verkkopalveluasiantuntija
26.11.21, 14:49
Tämä viestiketju on julkaistu testausta varten.

Julle
26.11.21, 16:54
< Tämä viestiketju on julkaistu testausta varten. >

No testaanpa sitten tuon vastauslaskurin, joka näyttäisi pysyvän iäti nollana?
Katsotaanpa!

Vastauslaskuriterveisin

Nina
26.11.21, 18:30
< Tämä viestiketju on julkaistu testausta varten. >

No testaanpa sitten tuon vastauslaskurin, joka näyttäisi pysyvän iäti nollana?
Katsotaanpa!

Vastauslaskuriterveisin

Jep - edelleen nollana

Antti Järvenpää
26.11.21, 21:02
Testaanpa tuleeko viestini läpi - ei ole hetkeen aikaan tullut alustan muutoksen jälkeen.

Antti Järvenpää
27.11.21, 11:39
Näyttää näkyvän päivän viesteissä, mutta ei uusissa viesteissä. Antaa oheisen virhe popUpin kun viestiä lähettää, jos nyt ylipäätänsä suostuu näyttämään .png kuvan

Antti Järvenpää
27.11.21, 11:46
Siis seuraava teksti

Database error

The Suku Forum database has encountered a problem

Plaese try the following:
- Load the page again by cliking the refresh button in your web browser
- Open the Suku.genealogia.fi hone page, then try to open another page
- Click the back button to try another link

The suku.genealogia.fi forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists

We apologise for any inconvenience.

Tästä virhe ilmoituksesta huolimatta siis viesti tulee päivän viesteihin, mutta kuvat ei tartu mukaan. Viesti ei myöskään päivity uusien viestien listaan ainakaan jos minä lähetän viestin.

Juha
27.11.21, 17:34
Olen tästä jo kertonut tuolla Yleisessä keskustelussa. Asia on siis täysin tiedossa ja hoidossa. Tulee kuntoon aikanaan :)

Antti Järvenpää
28.11.21, 10:55
Sepä ei näy minulle. Kun kirjauduin ulos ja katselin asiaa kirjautumattomana, silloin tuli näkyviin, mutta ei näkynyt näitä uudempia ketjuja.

Kun kirjauduin uudestaan sisään katosi tämäkin ketju, mutta löytyi kun peruuttelin nuolinäppäimillä aikaisemmin käymilleni sivuille.

No ehkäpä tiedätte nämä kaikki ongelmat, joten en vaivaa enkä valittele enempää.

Verkkopalveluasiantuntija
29.11.21, 10:31
Testiviesti

Verkkopalveluasiantuntija
29.11.21, 13:37
Testiviesti

Verkkopalveluasiantuntija
08.12.21, 12:32
Testiviesti