PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Word esipolviraportti


AarneS
04.01.21, 12:09
Vanhassa Windows 7 koneessani sai Word sovelluksen ottamalla "Uusi sivu" ja siellä oli sovellus "Genealogia". Uudessa Windows 10 koneessani tämä ei onnistu. Jos yrittää tallentaa esipolviraporttia Sukuohjelmisto 2004 :sta kone pyytää sovellusta. Mistä sellainen löytyy ?

AarneS

Kari Luukka
05.01.21, 09:12
Sivullani https://kl-software.fi

on Sukuohjelmisto 2004 -ohjelmaan liittyvää informaatiota. Sieltä löytyy viimeisin Sukuohjelmisto 2004 -ohjelma, joka tomii myös Windows 10 -ympäristössä sekä siihen liittyvä Word-mallitiedosto Genealog.dotm.

harrysme
07.01.21, 09:43
Vielä kun osaisi liittää dotin Wordiin.

Kari Luukka
07.01.21, 09:58
Sivulla https://kl-software.fi
on myös asennusohjeet. Ne löytyvät otsikon Asennusohjeita takaa. Napauta hiirellä otsikkoa, niin voit lukea ohjeet.

Mikäli nekään ei riitä, voi ottaa yhteyttä, niin voin avustaa etähallinnalla asentamisessa.

harrysme
07.01.21, 10:35
Kiitos tarjouksestasi mutta kyselen vielä. Olen kirjautuneena järjestelmänvalvojana, mutta kone ei suostu tekemään. "Minulla ei ehkä ole tarvittavia valtuuksia".

Officen sivulla on lataa ohjelmisto, mutta siitä pyydetään maksua. Onko käytössäni ehkä vain rajoitettu versio Windowsin kylkiäisenä? Olen kyllä käyttänyt Officea.

Miten otan yhteyttä saadakseni apua?

Kari Luukka
07.01.21, 10:59
Tässä yhteystiedot

p 040 540 3567

harrysme
10.01.21, 09:40
Jatkan keskustelua vielä tässä. Muitakin saattaa kiinnostaa. Sain asennustiedoston ladattua ja käynnistettyä tapeltuani aikani tietoturvan kanssa. Tuli ilmoitus, että Wordin pitää olla vähintään versio 2010. Windowsin kylkiäisenä tulleesta Wordistä olin ymmärtävinäni, että versio on 2008. Tähänkö kaatuu?

HTML:n ilman kuvia saa toki kopioitua Wordiin, mutta linkitkään eivät taida toimia ainkaan eri osioiden välillä.

Kari Luukka
10.01.21, 11:39
Kuten ohjeteksteissä on mainittu, niin vanhin versio jota nyt tuetaan, on Word 2010. Jos jokin muu, niin asennus päätty.

Tulkooon tässäkin todettua, että nyt työn alla oleva versio Genealog.dotm 10.7.0.0 toimii enää Word 2019 (ja Microsoft 365) versioiden kanssa.