PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Syntymätodistusta Venäjän puolelta?


Inkerista
20.05.20, 07:43
Terve!



Pystyykö Pietarin arkistoista tilamaan syntymätodistusta tai jonkinlaista asiakirjaa 1891 -syntyneestä henkilöstä? Juuri tuolta vuodelta ei löydy kirkonkirjoja hänen kotikylästä ja tärkeää olisi saada varmuus henkilön vanhemmista. Vanhempien lempinimet on tiedossa ja niiden pohjalta olen etsinyt sisaruksia yms.



Henkilöt joita suurella todennäköisyydellä luulin vanhemmiksi avioituivat v. 1892, oliko tuo tavatonta, että lapsi saatiin Inkerinmaalla ennen aviota vai onkohan silti kyseessä eri henkilöt?

pekkawik
29.06.20, 18:03
hei
Nyt pääsee Pietarin arkistoon netin kautta ilmaiseksi, jos olet kirjautunut sinne aikaisemmin. Jos voit kertoa mistä seurakunnasta ja henkilöstä ja syntymäajasta on kysymys, niin voin koittaa katsoa, löytyiskö sieltä mitään tietoa

Inkerista
30.06.20, 07:51
Hei! 1891 Skuoritsan seurakunnassa, mutta kyseiseltä vuodelta ei löydy ainakaan inkeri.ru/virt mukaan asiakirjoja, liekö tuhoutuneet. Itse olen myös sieltä etsinyt, mutta ei tosiaan ole tuota v. 91. Hienoa, että tuo arkisto on taas auki, keväällä oli jo pitkään mutta jatkuu näköjään vielä.