PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sijainti profiilissa?


Tuiju Olsio
05.06.07, 21:44
Heti aluksi tyhmä kysymys. Profiilin muita tietoja kohdassa Sijainti kysytään mistä olet kotoisin. Laitoin sinne jo kolme tärkeintä kotipaikkaani, mutta nyt herääkin kysymys, tarkoitetaanko tällä nykyistä olinpaikkaa :confused: Anteeksi, suomenkieleni ymmärrys takkuaa nyt.

Muuten Forumin laatijoille tuhannet kiitokset :)

Hannu Hellsten
05.06.07, 22:43
Niin, kieli takkuaa, mutta ei sinulla, vaan tuon kysymyksen tekijällä. Jostain olen kotoisin, mutta sijainti, se on jotain muuta.
Hannu Hellsten,
jonka sijainti tällä hetkellä on Helsinki, mutta täältä en todellakaan ole kotoisin.

Jaakoppi
06.06.07, 05:53
Tuijun kysymyksen johdosta vastaisin, että nähtävästi tarkoituksena olisi ilmoittaa nykyinen asuinpaikka jossa siis "vaikuttaa".
Sillä kun on kysymys profiilin tietosisällöstä niin ei kai silloin syntymäpaikalla ole merkitystä.

Jorma
06.06.07, 09:55
Kysyttäessä "mistä olet kotoisin" tarkoitetaan lähtö/syntymäpaikkaa.
Kysyttäessä asuin- tai oleskelupaikkaa mainitaan se kysymyksessä.

Jouni Kaleva
10.06.07, 20:10
Hei

Tämä "sijainti"-kysymys on hyvä. Jos vertaatte eri kieliä Forumilla (suomi ruotsi, englanti) niin ajatus on hieman eri. Kysessä on Forumin ylläpidon kömpelöt käännökset alkuperäisestä - anteeksi!

Ajatushan tässä on kysyä, missä asut, vaikutat, oleskelet nykyisin. Näin ainakin itse olen laittanut omaan profiiliini nykyisen asuinpaikkani enkä syntymäpaikkaani.

Muutetaan tuo sanamuoto, kun ehditään!:)