PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kangasharju | Thomas Mattsson KANGASHARJU, s. 21.12.1804 Jurva


Maisa M
20.07.07, 23:15
Ketkä olivat vanhemmat?

Omista Jurvan syntyneiden mikrofilmikorteista katsoin, että vanhemmat olivat torp. Matts Kangasharju ja Caisa Mattsdr. Koskahan he mahtoivat syntyä ja missä? Olen kiitollinen mahdollisista vastauksista. Jurvan rippikirjoja minulla ei itsellä ole, mutta saattavat vanhemmat olla muualtakin. - Nämä ovat pohjalaismieheni sukutietoja.

terv. Maisa M

Eppu K
02.08.07, 11:10
O.L. Pyhäjärven Parkkimajärven Kangasharjun talo (Pyhäjoen Pyhäjärven kylä nro 56 näyttää "Suur-Pyhäjoen historia"-kirjan isäntäluettelon mukaan 1. isäntä (1791-1801) oli Mikko Matinpoika). Tekemällä HisKissä koko Suomen tai Pohjois-Pohjanmaan valinnan ja hakemalla tietoja kerralla useasta seurakunnasta, selviää, että valtaosa Kangasharju-nimisistä asusteli nyk. Oulun läänin eteläosan seudulla. Ehdotan HisKin osumissa esiintyvien seurakuntien rippikirjojen tutkimista.

Maisa M
10.08.07, 16:58
O.L. Pyhäjärven Parkkimajärven Kangasharjun talo (Pyhäjoen Pyhäjärven kylä nro 56 näyttää "Suur-Pyhäjoen historia"-kirjan isäntäluettelon mukaan 1. isäntä (1791-1801) oli Mikko Matinpoika). Tekemällä HisKissä koko Suomen tai Pohjois-Pohjanmaan valinnan ja hakemalla tietoja kerralla useasta seurakunnasta, selviää, että valtaosa Kangasharju-nimisistä asusteli nyk. Oulun läänin eteläosan seudulla. Ehdotan HisKin osumissa esiintyvien seurakuntien rippikirjojen tutkimista.


Hei, Eppu!

Kiitos viestistäsi! Huomasin nyt vasta vastauksesi. Tähän olen saanut yksityisviestinä selvityksen, että Thomas Mattsson Kangasharjun isä oli Matts Johansson Kangasharju/ Ruutfelt, s. 2.10.1771 Laihia, jonka isä oli sotilas Johan Ruutfelt, s. 1744 ja äiti Lisa Larsdr , s.1737 Laihia.

Thomaksen äiti taas oli Catharina Mattsdr Hahto/Walkama, s. 21.10.1774 Jurva.

terv. Maisa M

Harry Herlin
06.05.09, 21:50
Mikä sattuma!
Hain juuri Googlella "Jurva Kangasharju" selvittääkseni missä torppa on kun etsin Maria Mattssonin vanhempia. He ovat samat Matts ja Kaisa, joita sinä hait. Matts Johansson Kangasharju on minun äidinäidnäidinisänäidinisä.
Harry.