PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Krister Topias Karjalainen (s. 20 Loka 1846 Kuusamo)


MarkusKa
17.02.19, 16:06
Olen aloitellut isälinjani tutkimisen vasta ihan muutama viikko sitten. Voidaan siis sanoa, että täysi räkänokka ja korvantaustatkin on vielä märät. Eli aivan uusi harrastus kyseessä.

Olen tutkimuksissani päässyt Krister Topias Karjalaiseen joka löytyy Hiski/Kuusamo syntyneistä. (s. 20 Loka 1846 Kuusamo). Hiskin merkintään perustuu myös tieto, että hänen äitinsä on: Qv. Lisa Jacobi Karjalain

Kristerin vaimo on Maria Madlena Juhontytär Honkamaa (vihitty: 17 Maaliskuuta 1874)

Kysymys kuuluukin, että kuka on Krister Topiaksen isä? Olen käyttänyt Myheritagea ja siellä kovasti isäksi tarjotaan (25 kesäkuuta 1799, Lipinlahti) Nurmeksessa syntynyttä Krister Karjalaista, mutta en ole vielä löytänyt, että mihin tämä tieto perustuu ja niinpä en ole vain purematta niellyt tätä väitettä vaikka se joidenkin sukupuissa näyttää näin menevänkin.


Kiitokset kaikesta avusta.
Ps. Jos mokasin, tai kirjoitin vaikka väärälle alueelle niin siirtäkää! :D: