PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Vastaus


TapioV
23.11.18, 17:50
Minulla olisi vastaus SukuForumin keskusteluun. Kirjoitin vähän pitemmän Wordilla, kun usein käy niin, että vastaus ei lähde, jos kirjoittaa vähn pitempään. Nyt en muista, miten Wordin kirjoitus sadaan Vastaukseen sisään. Apua!
T.V.

tellervoranta
23.11.18, 18:22
Hei
miten olisi leikkaa ja liimaa.

Kaarlo Kalliala
23.11.18, 23:16
Siis vaikka näin:


Painetaan Ctrl+A, jolloin koko teksti tulee valituksi.
Painetaan Crtl+C, jolloin koko teksti tulee kopioiduksi.
Mennään sinne, mihin teksti halutaan liittää ja painetaan Ctrl+V, jolloin se tapahtuu, mitä haluttiin.

Pekka Hiltunen
24.11.18, 07:58
Minulla olisi vastaus SukuForumin keskusteluun. Kirjoitin vähän pitemmän Wordilla, kun usein käy niin, että vastaus ei lähde, jos kirjoittaa vähn pitempään. Nyt en muista, miten Wordin kirjoitus sadaan Vastaukseen sisään. Apua!
T.V.
Pitkähkö teksti tai kuva(t) voi myös lähettää liitetiedosto(i)na, jolloin myös vastaanottajien eli viestistä kiinnostuneitten on helpompaa niitä tarkastella vaikkapa printtaamalla. Siis tallennetaan laadittu tekstitiedosto jollain nimellä vaikkapa työpöydälle ja sitten lisätään viestiin liitteeksi asianmukaista symbolia klikkaamalla ja etsimällä k.o. liite koneelta (esim. työpöydältä). Tällöin itse viestiksi riittää otsikon ja "nimmarin" lisäksi viittaus oheiseen liitetektiin.
PH

Juha
24.11.18, 08:23
Kopioi teksti Wordista ja liitä se tänne. Se on yksinkertaisinta.




Juha

Pekka Hiltunen
24.11.18, 09:38
Kopioi teksti Wordista ja liitä se tänne. Se on yksinkertaisinta.Juha
No niin tietenkin... Mutta jospa T.V:n teksti on parin-kolmen sivun mittainen?
PH