PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kumlander-suku


Tiina Miettinen
21.03.18, 20:16
Hallussani on Jens Nilssonin laaja selvitys Lars Johan Kumlanderin (s. n.1695) jälkeläisistä Satakunnan ja Varsinais-Suomen alueella 1860-luvulle. Kysyisin, että onko joku teistä nähnyt jossakin tällaisen tai jonkun vastaavan sukuselvityksen Kumlander-suvusta? Toimittaisin hallussani olevan selvityksen mielelläni valmiiksi ja julkaisisin sen Genoksessa. Ensin pitäisi kuitenkin saada selville onko se - tai siinä olevat tiedot - julkaistu esim. jonkun yhdistyksen tai sukuseuran julkaisussa.

Kaikki vinkit Kumlander-suvun selvityksistä joko painetuissa julkaisuissa tai netissä ovat tervetulleita!

Tiina Miettinen

Aulanko Vesa
23.03.18, 13:24
Olen myös saanut Jens Nilssonin Kumlander selvityksen päivätty lokakuulle 2012. Jens kertoi minulle että hän oli tehnyt selvityksen eräälle työtoverilleen.
Olen itse tutkinut Kumlander sukua koska Iso-isoäitini (Wilhelmina Kumlander) oli Luvian Kumlandereita.
En ole tietoinen että Kumlander tutkimuksia olisi julkaistu missään painetussa muodossa.
Jens varoitti minua että Satakunnassa on myös muitakin Kumlander sukuja kuin Sollentunasta tullut Lars Johan Kumlanderin suku.

Tiina Miettinen
23.03.18, 19:36
Hei,

Kiitokset tiedosta! Tuo oli tosiaan tärkeä tieto. Jens tosiaan teki paljon sukututkimuksia ystäville ja tutuille. Tämän hallussani olevan version voisi julkaista täydennettynä ja toimitettuna. Tiedot kiinnostaisivat varmasti monia. Samoin kun useat muut hänen tekemänsä ansiokkaat sukututkimukset.

Terveisin
Tiina M