PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Cecilia Malas ja Nikolai Pavlov


Kalevi Koivu
23.03.17, 09:48
Pietarin Pyhän Marian seurakunnassa on huhti-touk. 1890 kolmasti kuulutettu Cecilia Emilia Malas ja Nikolai Pavlov venäläis-ortodoksi. Vihkitietoa en ole löytänyt ko. seurakunnasta, joten ilmeisesti vihitty ortodoksiseurakunnassa.
Muussa yhteydessä 22.7.1890 Cecilian sukunimeksi merkitty Pavlova.( Sisarensa lapsen kummi).

Miten voisi selvittää ko. pariskunnan ja jälkeläisten vaiheita Venäjällä/Neuvostoliitossa/Venäjällä. Minulla ei edellytyksiä mennä Venäjän arkistoihin.
Kiitos

Kalevi Koivu
23.03.17, 09:53
Vähän lisää: Cecilia Emilia on Pyhän Marian seurakunnan rippikirjassa 1897-1903 sivulla 1403. Pitäisi mennä Helsinkiin kun vaatii käyttöluvan. Toisaalta Cecilia on varmasti kuollut, joten salassapitoperustetta ei enää ole.

papelo
23.03.17, 14:06
Nikolai Timofeevich Pavlov syntynyt 2.1.1866. Pitäisi kääntää tuo kuulutuskirjan saksankielinen teksti. Jos saa selville mistä kirkosta Nikolai on, niin sitten pystyy tekemään jatkoselvitystä. Vihkikirjat, lapset ja niin edelleen. Mulla on kontakti Pietarissa etäserkkuun, joka käy siellä arkistoissa. Siellä on muuten syksystä 2016 alkaen saanut arkistoissa itse kuvata asiakirjoja. Itse tein venäjänkielisen kotisivujen ja olen löytänyt sen avulla sieltä kolme sukulaisperhettä.

Kalevi Koivu
23.03.17, 14:38
Papelon vastaus antaa toiveita. Kiitos.
Panenpa tähän osoitteen, josta kuulutus löytyy. Enpä osaa ainakaan tästä nähdä kysyttyä kirkkoa.
http://digi.narc.fi/digi/view.ka?kuid=8132474