PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kiitos Tapani Kovalaine ja Tallervoranta-allikko


hmk
17.03.17, 15:01
Iso kiitos! Olen ollut pahasti jumissa äidinpuoleisen suvun kanssa ja itseasiassa jo luopunut toivostakin, kunnes nyt sain taas uutta virtaa!

Kiitos siitä, että autatte eteenpäin. Minulle kirkonkirjojen lukeminen ei ole helppoa, joten apunne on ollut todella tärkeää ja arvokasta.

Oikein mukavaa kevättä!

T. Heidi K, Tku

Tapani Kovalaine
17.03.17, 18:40
Iso kiitos! Olen ollut pahasti jumissa äidinpuoleisen suvun kanssa ja itseasiassa jo luopunut toivostakin, kunnes nyt sain taas uutta virtaa!

Kiitos siitä, että autatte eteenpäin. Minulle kirkonkirjojen lukeminen ei ole helppoa, joten apunne on ollut todella tärkeää ja arvokasta.

Oikein mukavaa kevättä!

T. Heidi K, Tku
Aina kun voi auttaa näissä sukuasioissa, tulee hyvä mieli. Parhaat kiitokset kiittämisestä.

Heti kun saan selville, että Tellervollekin ovat antamasi kiitoksesi menneet perille, käännyn ylläpidon puoleen. Ilmoitan, että kysymys jäi puuttumaan ketjun aloittajalta, joten voisitteko poistaa tämän viestiketjun.. :)

hmk
17.03.17, 20:16
Selvä juttu! :)