PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Veikko Olavi Tenhusen vanhemmat hakusessa


ilu44
16.03.17, 11:53
Jotta pystyisin jatkamaan, niin minun pitäisi löytää vanhemmat [B]Veikko Olavi Tenhuselle kuollut 25.11.1982 Keitele. Vaimo Sirkka Liisa Jääskeläinen s. Keitele. Vaimon tiedot minulla onkin, mutta Veikon vanhempia kaipaan.

Tietysti ne saisi kirkkoherranvirastosta (joskus), mutta kun niiden työmäärä on suuri ja nää meidän pyynnöt rasittavat heitä, niin ajattelin ensin kysäistä, josko ryhmässä olisi joku jolla olisi tietoa Veikon vanhemmista.
Jään odottelemaan, josko apua löytyisi.

ilu44
16.03.17, 15:08
Juha voitko poistaa tuon viestin kokonaan. Se ei enää vastaa tarkoitusta tossa muodossa. Koska kuolinpaikalla ei ole merkitystä. Oletin, jotta kuoleitten immeisten haun voi suorittaa.
Poistun ryhmästä kiitos

E Juhani Tenhunen
20.03.17, 13:50
Jotta pystyisin jatkamaan, niin minun pitäisi löytää vanhemmat [b]Veikko Olavi Tenhuselle kuollut 25.11.1982 Keitele. Vaimo Sirkka Liisa Jääskeläinen s. Keitele. Vaimon tiedot minulla onkin, mutta Veikon vanhempia kaipaan.

Tietysti ne saisi kirkkoherranvirastosta (joskus), mutta kun niiden työmäärä on suuri ja nää meidän pyynnöt rasittavat heitä, niin ajattelin ensin kysäistä, josko ryhmässä olisi joku jolla olisi tietoa Veikon vanhemmista.
Jään odottelemaan, josko apua löytyisi.

Henkikirjatieto lienee haettavissa.

E. Juhani Tenhunen