PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Apua!


tellervoranta-allikko
04.03.17, 10:24
Hyvää huomenta. God morgon. Good morning. Strastuite.

Kirjoitan nyt IE-selaimella. Onneksi tällä pääsin SukuForumille.

Olen sama immeinen kuin tellervoranta, joka ei pääse omalle sivulleen. Käytän silloin selainta Firefox ja olen jatkuvasti kirjautuneena. Selaimessa on kirjanmerkki tänne. Vaan nyt se ei vie oikealle sivulle vaan jollekin i-ympyröitynä ja lukonpäällä viiva (varoittaa).

Minulla on tiedossa salasanani. Vaan turhaan ährään sen kanssa. Tämä vika alkoi sen jälkeen kun sähköpostiini oli lähetetty viesti SukuForumilta.

Tellervo Ranta

tellervoranta-allikko
11.03.17, 10:24
Tellervo on vieläkin lukittuna linnaansa.

https://www.youtube.com/watch?v=3_nPcwdQl54

Kuusenaho
12.03.17, 00:35
Huomasitko, että tunnus ja salasana vaihtuivat, Jalmarissa ilmoitus.

tellervoranta-allikko
12.03.17, 08:59
Kiitos ilmoituksesta. En kyllä huomannut. Olen ollut Suku Forumin alusta yhdenvuoden tämän aparaatin testaajanakin ja en haluaisi enää kolmatta tunnusta.

Huomasitko, että tunnus ja salasana vaihtuivat, Jalmarissa ilmoitus.

Kuusenaho
12.03.17, 11:25
Hei. Taisin vain sekoittaa kaksi eri asiaa. Siis tänne foorumille on tietenkin omat tunnukset ja salasanat, mutta nuo sss:n tunnukset vaihtuvat vuosittain.

Jouni Kaleva
12.03.17, 12:27
Hei Tellervo

Epäilen, että vika on Firefox-selaimessasi. Se on jotenkin jumissa, ehkä kaipaa päivitystä tai joku virustorjuntaohjelma on alkanut epäillä, että Suku-Forum-osoite olisi kiellettyjen listalla.

Unohda Firefox. Forumillehan pitäisi saada yhteys millä tahansa selaimella.
Kokeilitko avata IE-selain ja laita sinne osoitteeksi suku.genealogia.fi
http://suku.genealogia.fi

Tulet perussivulle, jonka oik. yläreunaan kirjoitat käyttätunnuksesi "tellervoranta" ja siihen kuuluvan salasanan. Lisäksi voit ruksata "Muista minut". Pitäisi pelittää!

tellervoranta-allikko
12.03.17, 18:20
Hei Jouni
Itsekin uskon, että vika johtuu Firefox-selaimestani. Minulla taisi olla aiemmin kaksi versioa ja nyt yksi. Olen tehnyt kaiken mahdollisen selaimen kanssa vaan se ei pelitä.
Mutta, en pääse IE-selaimellakaan. It-ins. poikani ei ensin käsittänyt ollenkaan miksi en toisella tai millä tahansa selaimella pääse sivulleni. Piti selittää, että minulla on tietyistä syistä kaksi selainta ja eri käyttäjätunnukset sekä eri salasanat.
Luulen, että koska olen kirjautunut sinne IE-selaimella, ruksinut itseni enkä poistunut, niin nyt kun yritän päästä sinne, kone heti herjaa koska luulee jonkun yrittävän päästä minuksi.
Voihan oravanpyörä.