PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sorsa suvut


Jorma Kuokka
27.07.08, 16:09
Tiedustelen, onko joku tehnyt selvitystä Valkealan Sorsa-suvuista niin suurSorsasta kuin vähäSorsasta mahdollisesti aina Sippolan Enäjärvelle asti ? Terveisin Jorma Kuokka

Sipuu
29.07.08, 06:10
Hei taas! Vuonna 2004 on ilmestynyt kirja: "Sukuselvitystä Valkealan Sorsista", kirjoittaja Rauno Sorsa. Kirja kertoo Valkealan pitäjän Sorsalan kylän Sorsista (Suur-Sorsa, Pien-Sorsa). Se on lainattavissa ainakin Valkealan, Kouvolan ja Kuusankosken kirjastoista. En tiedä, onko edelleen myynnissä.

Jorma Kuokka
29.07.08, 08:19
Kiitos tiedosta.Kunhan tutustun kirjaan, saatan tilata sen. Terv Jorma Kuokka

Jorma Kuokka
17.10.08, 18:30
Kiitos tiedosta.Kunhan tutustun kirjaan, saatan tilata sen. Terv Jorma Kuokka

Kun sieltä selvisi, että Sorsat ovat tulleet Valkealaan Sippolan Enäjärveltä, minua kiinnostaa, onko joku tutkinut Sippolan Enäjärven Sorsa sukuja ?:p:

Sipuu
17.10.08, 20:10
Olen toisen sukututkimuksen myötä tutustunut myös Sippolan Enäjärveltä lähtöisin olevaan Sorsa-sukuun. Eli Esaias Sorsa s. 21.6.1858 Enäjärvellä ja muutti perheineen Liikkalasta Valkealan Anttilaan. Hänen jälkeläistensä tietoja minulla on. Esaias Sorsan suvusta on laajemmin tietoa esim. Esko Sorsalla, puh. 0442578456. Hänellä ei ole e-mailia. Suvusta ei ole ilmestynyt kirjaa, mutta "kansio-versio" on.

Jorma Kuokka
20.10.08, 09:33
Kiitos tiedosta. Otan yhteyttä mainitsemaasi henkilöön. Terv Jorma Kuokka:)

akniemi
01.09.10, 20:20
Kun sieltä selvisi, että Sorsat ovat tulleet Valkealaan Sippolan Enäjärveltä, minua kiinnostaa, onko joku tutkinut Sippolan Enäjärven Sorsa sukuja ?:p:

Kyllä Sorsia on kauemmin asunut Valkealassa, Sorsalan kylässä.

Aarno