PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Mouhijärvi Virtaset


LEMPI
19.12.16, 00:36
Etsin jälkipolvia perheestä Taavetti Vilho Virtanen 1866-1931 ja puoliso Matilda Karoliina Juhontytär 1874-1934, molemmat syntyneet, eläneet koko elämänsä ja kuolleet Mouhijärvellä. Perheen kymmenestä lapsesta kahdeksan eli aikuisuuteen asti, syntyneet vuosina 1894-1916 ja heistä ainoastaan yksi, Ellen Matilda jäi asumaan Mouhijärvelle avioiduttuaan Urho Jalmari Koskisen kanssa, muut muuttivat pääosin Nokialle ja Tampereelle, useimmat jo ennen aviotumistaan. Nämä Taavetin ja Matildan lapset lienevät jo kaikki kuolleet, mutta toivon löytäväni heidän lastensa lapsia.
Kysyn näitä täältä, josko joku osaisi neuvoa minua suvun jälkipolvien jäljille, esipolvia olen onnistunut kehttp://suku.genealogia.fi/images/editor/attach.gifräämään runsaasti.
Lähinnä olen kiinnostunut Matildan lapsuuden perheestä, Juho ja Eeva Seppä, jotka asuivat Mouhijärvellä Iirolan kylässä Huitun talon maalla olleessa mäkituvassa.
Etsin vanhoja valokuvia, minullakin on joitain valokuvia, mutta en tunnista niistä kaikkia Matildan perheen jäseniä. Etsin myös perheeseen liittyviä mahdollisia tarinoita.

Sukulaisia etsii Lempi
ptvoy*saunalahti.fi