PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Järjestöpäällikkö Joonas Jylhä uusiin tehtäviin


Järjestöpäällikkö
14.12.16, 11:34
Järjestöpäällikkö Joonas Jylhä siirtyy Suomen Sukututkimusseurasta uusiin tehtäviin. Hänen työsuhteensa päättyy 23.12.2016.

– Vuosi Suomen Sukututkimusseuran järjestöpäällikkönä on ollut haastava, tapahtumarikas ja erittäin opettavainen. Käytännön työhön liittyvien asioiden lisäksi olen oppinut valtavasti itsestäni ja kartuttanut sellaista kokemusta, jota en varmasti olisi muualta voinut saada. Tästä on hyvä lähteä eteenpäin. Erityisesti jään tietysti työstä kaipaamaan kaikkia niitä ihmisiä, joiden vuoksi ja joiden kanssa näitä järjestöpäällikön hommia olen tehnyt. Sukututkijan työ ei lopu koskaan ja Suomen Sukututkimusseuran jäsenenä ja toiminnassa olen tietysti jatkossakin tavalla tai toisella mukana, toteaa Joonas Jylhä.

Seurassa jo vuodesta 2008 lähtien eri tehtävissä toiminut filosofian maisteri Laura Aho hoitaa 16.12.2016 lähtien Seuran viestintään liittyviä tehtäviä.

– Kiitän Suomen Sukututkimusseuran puolesta Joonas Jylhää kuluneesta vuodesta ja toivotan hänelle menestystä uusiin tehtäviin, sanoo Seuran toiminnanjohtaja P. T. Kuusiluoma.