PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Titojakson nimen muuttaminen


Eero Lehto
22.07.08, 10:31
Sukuohjelmisto2004, uusin versio 10.0.3.44. Mikähän on kun en saa uudella WinVistallani enää Types.txt tiedostoon haluamiani jaksonimimuutoksia päivitettyä. Tuo Muuttanut pois pitäisi saada muotoon Muuttanut. Kun pyyhin pois sanan pois, ja yritän tallentaa muutoksen, tulee ilmoitus Types tiedoston muutokset on estetty. Olisikohan parempi muutenkin laittaa oletuksesi ihan muoto Muuttanut. Tämä on vaan ehdotus. En koskaan käytä Muuttanut pois muotoa, muuton suuntahan käy suomenkielessä selville sijamuodosta ihan hyvin. Luulen että muoto on jäänne kun aikoinaan ruotsalaisista dos ohjelmista käännettiin suomenkieleen jaksonimet. - Eero Lehto

Kari Luukka
22.07.08, 20:18
Hei!

Ehkä olet asettanut tiedostoon kirjoitussuojauksen päälle. Tarkista Hiiren oikealla ja ominaisuudet-valinnalla tilanne.

Eero Lehto
23.07.08, 08:54
Onnistui. Olipas se monimutkainen juttu. Kirjoitussuojaus oli päällä. Muokkausoikeudet piti päivittää. Kiitos kun jaksat opastaa minua. -Eero

Kerttu Korhonen
23.07.08, 10:11
Hei Kari
Olen samaa mieltä Eero Lehdon kanssa,että muuttaisit jonkin päivityksen yhteydessä "muuttanut pois" sanaksi MUUTTANUT,sillä meitä tötteröitä on minun lisäkseni muitakin,joilta tuollaiset muuttamiset eivät hevillä onnistu.:(
KK

kaila
23.07.08, 10:56
Hei Kari
Olen samaa mieltä Eero Lehdon kanssa,että muuttaisit jonkin päivityksen yhteydessä "muuttanut pois" sanaksi MUUTTANUT,sillä meitä tötteröitä on minun lisäkseni muitakin,joilta tuollaiset muuttamiset eivät hevillä onnistu.:(
KK

Muutin tuon tekstin kerran yhteen ohjelmaversioon mutta heti sain palautetta, että ei saa muuttaa jolloin palautin alkuperäisen tekstin.

t Kaarle

Eero Lehto
23.07.08, 11:24
Minä siis äänestän sitä lyhyempää Muuttanut muotoa. Mutta kyllä se näinkin käy. Pitää vaan joka päivityksen jälkeen käydä muuttamaan omaa otsikkoani. Olen kyllä lopettanut koko tietojakson käytön aika minimiin. Elämäkertatietojen kertomiseen olen yhä enemmän alkanut käyttää puhdasta Teksti tietojaksoa. Saahan siitä Muuttanut tietojaksosta paikkarekisteriin lisäyksiä, mutta kun en juuri muutenkaan paikkahakemistoja harrasta. Nimi- ja lähdehakemistot riittävät kovasti. Hyvää kesää nyt. - Eero