PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Suku Hangasluoma


Nil
22.09.16, 14:53
Hei - Olen ollut poissa tältä foorumilta kauahkon ja minulla juuri nyt aika että en voi kauaa asioida täällä vaikka on - kiinnostava foorumi . Kiitokset !

Joskus varmaan paremmin aikaa .
Nyt sitten lyhykääsesti .

Suvusta - Hangasluoma -- Olen asioinut tyttö nimeltään --- Marita Hangasluoman kanssa ja hieno asia , että löysin hänet netistä .
Raijaa en ole löytänyt . Uskon tytär ja vanhin .
Usko Hangasluoma ollut setäni .
Ja häneen liittyy myös asia , että sukunimi Hangasluoma ---
ollut esillä Jurvassa . Ollut melko kauan sitten joku asia tähän liittyen .

Ja olen kiinnostunut tästä , joka siis ollut Jurvassa .
Tiedän että Usko oli kutsuttu - vaan ei siellä ollut ja tiedän ,
että asiaan liittyy joku tiedon anto ,
Hangasluoma -- suku asia .

Asia liittyy Ruotsiin - että sukua sieltä .
Ja suku nimi olisi ollut erilainen joskus ja ehkä ruotsalainen versio vieläkin , jospa Ruotsin puolella . Kiinnostaa suku .

Lisäksi asiaan liittynee Amerikka .
Saanut olen tietää että joku oli kiinnostunut tulla vierailemaan erään sukuuni kuuluvan luokse , mutta hän ei silloin ottanut vastaan .
Itse olen kiinnostunut asiasta .
Ja tervehdin nyt -- jos vaikkapa joku lukee tätä esim. jos on googlaamalla löytänyt .

You , who is Hangasluoma or Luoma ---- heritage thing --- please feel free to contact me , Nil --- and I ´ll give more information ---
I have been staying in America in 80 ´s --- school and work over there ---
and that time --- Florida ( Fort Lauderdale , Lantana ) also Pennsylvania , -- visiting also more .

-- I have been in America couple times and New York once .
NY was because work -- that is Fashion .

I am honoured if some body contact me cause what I wrote .
Some relatives or friends or .. some -- Thank You