Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kuokka suku
Jorma Kuokka
09.07.08, 17:41
Olen kiinnostunut tietämään, onko muitakin Kuokka sukuja tutkittu kuin Virolahden Ravijoen ja Nuijamaan Kuokat, joista on sukukirja Kuokan Vaon Vaiheilta, Vaalimaan Kuokat, tutkinut Kalevi Kuokka julkaissut Mässeli Kuokka n.1690-1999, Savitaipaleen Kuokat, tutkinut Arvo Toivanen 22.11.2002. Edellisten lisäksi Kuokka sukua löytyy Valkealan Pyöriälän kylästä, Elimäen Vilppulan kylästä, Suistamon Soanlahden kylästä runolaulaja Konstantin Kuokka Karjalan koko kuva kansanperinne ja Maakirja v:lta 1635 Ranuan Heikki Klemetinpoika Kuokka. Mikäli löytyy tietoja, olen kiinnostunut. terv. Jorma Kuokka
Heikki Särkkä
09.07.08, 17:46
En tiedä tutkimustilanteesta, mutta Savitaipaleen Pettilässä ja Kylliälässä on asunut Kuokka-nimisiä.
Olen kiinnostunut tietämään, onko muitakin Kuokka sukuja tutkittu kuin Virolahden Ravijoen ja Nuijamaan Kuokat, joista on sukukirja Kuokan Vaon Vaiheilta, Vaalimaan Kuokat, tutkinut Kalevi Kuokka julkaissut Mässeli Kuokka n.1690-1999, Savitaipaleen Kuokat, tutkinut Arvo Toivanen 22.11.2002. Edellisten lisäksi Kuokka sukua löytyy Valkealan Pyöriälän kylästä, Elimäen Vilppulan kylästä, Suistamon Soanlahden kylästä runolaulaja Konstantin Kuokka Karjalan koko kuva kansanperinne ja Maakirja v:lta 1635 Ranuan Heikki Klemetinpoika Kuokka. Mikäli löytyy tietoja, olen kiinnostunut. terv. Jorma Kuokka
Vuonna 2007 on ilmestynyt Seppo Tohkan kirja Valkealan Kuokka sukua.
Jorma Kuokka
13.07.08, 14:35
Mistä voi saada mainitun Seppo Tohkan kirjan Valkealan Kuokista? Odotan vastausta.Jorma kuokka
En tiedä, missä asut, mutta Kouvolan ja Valkealan kirjastossa kirja on lainattavissa. Myös sukututkija Seppo Tohkalla itsellään on kirjaa myynnissä, hän asuu Kouvolassa, puh. 0405688917.
Jorma Kuokka
14.07.08, 09:09
Kiitos tiedostasi. Asun Helsingissä. mutta voin tilata suoraan Tohkalta. terv. Jorma Kuokka
liisa.ahonen
25.10.11, 21:11
Löytyi tällainen vanhempi viesti ja herätti kysymään, että mahtaako jostain vielä saada virolahtelaisia Kuokan sukuja käsitteleviä sukukirjoja? Eli Kuokan vaon varrelta sekä kirja Vaalimaan Kuokista?
En tiedä, saako kirjoja. Kannattaa ehkä kysellä Kuokan sukuun kuuluvilta. Virolahdella Ravijoen kylässä ainakin asuu Kuokka-nimisiä edelleen.
liisa.ahonen
29.10.11, 06:15
Kiitos vastauksestasi. Täytynee kysellä siltä suunnalta.
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions Inc.