PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kuokka suku


Jorma Kuokka
09.07.08, 17:41
Olen kiinnostunut tietämään, onko muitakin Kuokka sukuja tutkittu kuin Virolahden Ravijoen ja Nuijamaan Kuokat, joista on sukukirja Kuokan Vaon Vaiheilta, Vaalimaan Kuokat, tutkinut Kalevi Kuokka julkaissut Mässeli Kuokka n.1690-1999, Savitaipaleen Kuokat, tutkinut Arvo Toivanen 22.11.2002. Edellisten lisäksi Kuokka sukua löytyy Valkealan Pyöriälän kylästä, Elimäen Vilppulan kylästä, Suistamon Soanlahden kylästä runolaulaja Konstantin Kuokka Karjalan koko kuva kansanperinne ja Maakirja v:lta 1635 Ranuan Heikki Klemetinpoika Kuokka. Mikäli löytyy tietoja, olen kiinnostunut. terv. Jorma Kuokka

Heikki Särkkä
09.07.08, 17:46
En tiedä tutkimustilanteesta, mutta Savitaipaleen Pettilässä ja Kylliälässä on asunut Kuokka-nimisiä.

Sipuu
13.07.08, 11:36
Olen kiinnostunut tietämään, onko muitakin Kuokka sukuja tutkittu kuin Virolahden Ravijoen ja Nuijamaan Kuokat, joista on sukukirja Kuokan Vaon Vaiheilta, Vaalimaan Kuokat, tutkinut Kalevi Kuokka julkaissut Mässeli Kuokka n.1690-1999, Savitaipaleen Kuokat, tutkinut Arvo Toivanen 22.11.2002. Edellisten lisäksi Kuokka sukua löytyy Valkealan Pyöriälän kylästä, Elimäen Vilppulan kylästä, Suistamon Soanlahden kylästä runolaulaja Konstantin Kuokka Karjalan koko kuva kansanperinne ja Maakirja v:lta 1635 Ranuan Heikki Klemetinpoika Kuokka. Mikäli löytyy tietoja, olen kiinnostunut. terv. Jorma Kuokka

Vuonna 2007 on ilmestynyt Seppo Tohkan kirja Valkealan Kuokka sukua.

Jorma Kuokka
13.07.08, 14:35
Mistä voi saada mainitun Seppo Tohkan kirjan Valkealan Kuokista? Odotan vastausta.Jorma kuokka

Sipuu
13.07.08, 15:00
En tiedä, missä asut, mutta Kouvolan ja Valkealan kirjastossa kirja on lainattavissa. Myös sukututkija Seppo Tohkalla itsellään on kirjaa myynnissä, hän asuu Kouvolassa, puh. 0405688917.

Jorma Kuokka
14.07.08, 09:09
Kiitos tiedostasi. Asun Helsingissä. mutta voin tilata suoraan Tohkalta. terv. Jorma Kuokka

liisa.ahonen
25.10.11, 21:11
Löytyi tällainen vanhempi viesti ja herätti kysymään, että mahtaako jostain vielä saada virolahtelaisia Kuokan sukuja käsitteleviä sukukirjoja? Eli Kuokan vaon varrelta sekä kirja Vaalimaan Kuokista?

Sipuu
27.10.11, 10:51
En tiedä, saako kirjoja. Kannattaa ehkä kysellä Kuokan sukuun kuuluvilta. Virolahdella Ravijoen kylässä ainakin asuu Kuokka-nimisiä edelleen.

liisa.ahonen
29.10.11, 06:15
Kiitos vastauksestasi. Täytynee kysellä siltä suunnalta.